اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی مازندران:

12 فروردین یادآور انتخاب آگاهانه مردم‌سالاری دینی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: 12 فروردین یادآور حماسه ملتی بزرگ است که با انتخابی آگاهانه مردم‌سالاری دینی را عینیت بخشیدند.

12 فروردین یادآور انتخاب آگاهانه مردم‌سالاری دینی است

محمدرضا مسکینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: 12 فروردین نقطه آغاز حاکمیت ملت‌های در بند استبداد و استعمار بود که بعد از 30 سال منتهی به بیداری اسلامی در منطقه شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران توانستند، بسیار زیبا آغازگر حرکتی باشند که نتیجه آن رهایی از تاریکی و رفتن به سوی نور است، ادامه داد: این روز به خاطر تجلی اراده مردم برای تعیین سرنوشت‌شان بسیار غرورآفرین و پرارزش است؛ مردمی که با آگاهی کامل به حاکمیت اسلام در کشور ایران رأی «آری» دادند تا علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت خود، نوع حاکمیت را نیز مشخص کنند و این امر میسر نشد جز در هنر مردم‌سالاری دینی که بین انواع حاکمیت‌های بشری حرکتی بی‌بدیل و روشی آزادانه در تعیین سرنوشت است.

این مسئول یادآور شد: وظیفه ما برای پاسداشت این روز که ثمره خون‌های جوانان این مرز و بوم بوده، این است که برای حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلابی که مهم‌ترین آن حضور تعیین‌کننده مردم در سرنوشت خویش است، با تبعیت از رهنمودهای امام‌گونه مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در این سال اهتمام جدی داشته باشند.

مسکینی تصریح کرد: بیش از گذشته باید بصیرت و هوشیاری خود را برای مواجهه با انحرافات سیاسی و اقتصادی آماده سازیم که حقیقتاً بصیرت و مشارکت هر فرد ایرانی در پیچ‌های سیاسی و اقتصادی کشور، خلق حماسه دیگر در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول