اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تاکید کرد

ضرورت مدیریت ترافیکی در محورهای ارم و بوشکان/ آماده‌سازی محور مجاور پل کلل برای کنترل ترافیک

فرماندار دشتستان بر ضرورت مدیریت ترافیکی در محورهای ارم و بوشکان و آماده‌سازی محور مجاور پل کلل برای کنترل ترافیک در روزهای 12 و 13 فروردین تاکید کرد.

ضرورت مدیریت ترافیکی در محورهای ارم و بوشکان/ آماده‌سازی محور مجاور پل کلل برای کنترل ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال جاری با همت مسئولان اجرایی شهرستان و اعضای ستاد تسهیلات سفر توانسته‌ایم مطلوب‌ترین خدمات را به‌ مسافران نوروزی ارائه کنیم و قطعا این مهم در ایجاد رضایت میان مسافران نوروزی اثرگذار خواهد بود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق مدیریت اجرایی شهرستان، تلاش و همت مضاعف، هماهنگی و همدلی مسئولان اجرایی شهرستان، بهره‌گیری از تجربیات سال‌های قبل از عواملی است که در موفقیت ستاد تسهیلات سفر این شهرستان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی مؤثر بوده است.

خرمی بیان داشت: ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مسافران نوروزی و شهروندان دشتستانی از مسائلی است که در روزهای پایانی تعطیلات مسئولان باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار دهند و با حرکت و برنامه‌ریزی در این راستا تعطیلات شیرین و خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان به‌دلیل منابع طبیعی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در اختیار دارد یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری استان محسوب می‌شود و باید با مدیریت ترافیکی در جاده‌های این شهرستان حوادث ترافیکی را کاهش داده و به حداقل ممکن برسانیم.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به بار ترافیکی که همه ساله در روزهای پایانی تعطیلات نوروز در جاده‌های مناطق ارم و بوشکان دشتستان شاهد هستیم، اعمال مدیریت ترافیکی در روزهای 12 و 13 فروردین در این معابر ضروری است و راهنمایی و رانندگی شهرستان به این مسئله توجه داشته باشد.

فرماندار دشتستان پل کلل را یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی دشتستان دانست و عنوان کرد: برای روان‌سازی و مدیریت ترافیک در مواقع اضطراری باید گذر جدیدی در کنار پل کلل آماده‌سازی شود و تسطیح مسیر خاکی کنار پل کلل در این راستا ضروری است و قبلا نیز بر این امر تاکید داشته‌ایم.

خرمی‌ یادآور شد: کشیک نانوایی‌های شهرستان دشتستان در روزهای 12 و 13 فروردین از مسائل مهمی است که برای رفاه حال مسافران نوروزی و مردم در این شهرستان باید در نظر گرفته شود.

فرماندار دشتستان ادامه داد: دشتستان به‌عنوان دروازه ورودی استان بوشهر و با دارا بودن آب و هوای مساعد یکی از شهرستان‌های مهم استان در جذب گردشگر و توریست است.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات، بهداشت و امنیت و رفاه مردم، کنترل سوانح و حوادث، کنترل قیمت‌ها، اسکان مهمانان نوروزی، برپایی نمایشگاه‌ها، زیباسازی محیط شهری و تفرج‌گاه‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش شهرداران دشتستان در تمام شهرها فضایی زیبا و مناسب برای پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد شده که باعث رضایتمندی گردشگران شده است.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول