اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

آمادگی دشتستان برای استقبال از مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از آمادگی دشتستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

آمادگی دشتستان برای استقبال از مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشستی صمیمی با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان دشتستان از جهات مختلف حائز اهمیت است و باید برای توسعه این شهرستان در تمامی ابعاد تلاش شود.

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: بومی شهرستان هستم و با آگاهی از مسائل و مشکلات مسئولیت فرمانداری شهرستان را پذیرفته‌ام و قصد دارم تمام ظرفیت خود را صرف پیشرفت و اعتلای دیار دشتستان کنم.

خرمی بیان داشت: توانمندی در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی، اقتصادی، گردشگری و ... پتانسیل‌هایی است که دشتستان در اختیار دارد و برای توسعه این شهرستان باید تمامی اینها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالای انسانی یکی از مهم‌ترین ثروت‌های شهرستان دشتستان است، اضافه کرد: مدیران توانمند، نیروهای صاحب فکر، خلاق و جوان از توانمندی و ظرفیت نیروی انسانی دشتستان شکل می‌گیرد.

این مسئول اذعان داشت: باید با همفکری و مشارکت فعال مسئولان و مردم شهرستان زمینه استفاده از تمامی پتانسیل‌های دشتستان به ‌صورت حداکثری را ایجاد کنیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: با برنامه‌‌ریزی دقیق برای توسعه پایدار به شهرستان دشتستان آمده‌ام و با ایجاد همدلی، اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان که از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تمامی برنامه‌ها را اجرایی خواهم کرد.

خرمی گفت: با توجه به توانمندی‌های بالای این شهرستان باید تلاش کنیم که دشتستان در عرصه‌های کشاورزی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان شهرستان شاخص معرفی شود.

وی افزود: همه با هم برادر هستیم و دست برادری به ‌طرف مردم دراز می‌کنم که همواره همراه و همگام خادمین خود زمینه را برای توسعه و اعتلای دشتستان هموار کنند.

فرماندار دشتستان از آمادگی دشتستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و یادآور شد: در ستاد‌های تسهیلات سفر که از سه ماهه پایانی سال جاری شکل گرفته، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی صورت گرفته است که رضایت مسافران و میهمانان نوروزی را به‌دنبال خواهد داشت.

خرمی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان لحظه تحویل سال با حضور در گلزار شهدای برازجان با مردم دیدار و برای خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در مسیر اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب و تبعیت محض از ولایت با شهدا عهد می‌بندند.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول