اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

حضور 50 درصدی مشاوران و مددکاران انتظامی در تعطیلات نوروزی

سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان از حضور 50 درصدی مشاوران و مددکاران اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

حضور 50 درصدی مشاوران و مددکاران انتظامی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی ایزدی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی به منظور ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی، مشاوران و مددکاران اجتماعی با حضور فعال خود در کلانتری‌ها، مکان‌های اسکان مسافران، تفرجگاه‌ها و قرارگاه‌های نوروزی ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای اقلام چاپی و آموزشی نیز در اختیار شهروندان و مسافران قرار می‌دهند.

وی افزود: حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی می‌تواند در ارتقاء سطح احساس امنیت و اطمینان خاطر مسافران نوروزی بسیار موثر باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی (آرامش)  نیز در طول این ایام در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای و مددکاری به شهروندان است.

وی افزود: مرکز اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی با اعزام کارشناسان خود در این پایگاه‌ها ضمن استقرار پایگاه‌های سیار با این معاونت همکاری می‌کند.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول