اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

فعالان قرآنی و فرهنگ و هنر کرمان تجلیل شدند

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان قرآنی و نخبگان و نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

فعالان قرآنی و فرهنگ و هنر کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از 300 فعال قرآنی و نخبگان و نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با اهدای لوح تقدیر به 40 نفر از فعالان قرآنی و اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان به نمایندگی از دیگر نخبگان و نام‌آوران تقدیر کرد.

استاندار کرمان در این آیین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی، حماسی اقتصادی» ابراز داشت: در تحقق این سخن انتظار از فرهیختگان، هنرمندان و نخبگان بیشتر است.

اسماعیل نجار افزود: نام‌آوران ایران اسلامی با هنرنمایی‌ها و ارائه برنامه‌های خود مسئولان کشور را در تحقق فرمایشات رهبری یاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به حضور حافظان قرآن کریم، اساتید و نام‌آوران فرهنگی برجسته و پیشکسوتان هنرمند استان کرمان در این آیین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به امثال این جمع که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر تلاش دارند، افتخار می‌کند.

احمد سعیدی عنوان کرد: هنرمندان و فرهیختگان ما با ارائه کارها و تولیدات فرهنگی و معنوی اجر و پاداش خاص و ویژه خود را از خداوند دریافت می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌ها با نقش مؤثر و فرهنگساز خود، ارزش‌ها را در جامعه ایجاد می‌کنند و تحقق «حماسه سیاسی، حماسی اقتصادی» نیز با فعالیت این جمع ممکن می‌شود.

به گزارش فارس، فعالان قرآنی و نخبگان عرصه فرهنگ و هنر استان کرمان در این آیین به بیان دغدغه‌های خود در زمینه‌های شعر و ادب، قرآن و تفسیر، تئاتر و هنرهای تجسمی پرداختند.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول