اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 89

کوهساری: برندگان مسابقه «وقف» گلستان همزمان با سال تحویل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: از 24 گلستانی برنده جایزه «وقف، احسان ماندگار» در ویژه‌برنامه تحویل سال 1392 در بقاع متبرکه، 9 شهر استان تجلیل شدند.

کوهساری: برندگان مسابقه «وقف» گلستان همزمان با سال تحویل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد کوهساری عصر امروز در مراسم اعطای جایزه «وقف، احسان ماندگار» در امامزاده «عبدالله‌بن موسی‌بن جعفر»(ع) گرگان اظهار داشت: برندگان این مسابقه هدایای خود را هنگام تحویل سال در بقاع متبرکه شهرهای کردکوی، گرگان، فاضل‌آباد، علی‌آبادکتول، خان‌ببین، رامیان، آزادشهر، گنبدکاووس و مینودشت دریافت کردند. 

وی تجلیل از این برندگان را جزئی از ویژه برنامه تحویل سال نو دانست و افزود: برگزاری مسابقه «وقف، احسان ماندگار» یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

کتابچه‌های مسابقه همزمان با جشن غدیر توزیع می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه کتابچه‌های این مسابقه از دو ماه قبل همزمان با جشن غدیر بین علاقمندان توزیع می‌شود، گفت: این مسابقه طی سه سال گذشته در هفته وقف برگزار شده است. روزهای پایانی ماه صفر و روزهای ابتدایی ماه ربیع‌الاول نیز هفته وقف نامگذاری شده است.   

وی هدایای مسابقه «وقف، احسان ماندگار» را کمک هزینه‌های سفر به مکه، کربلا، مشهد، قیلم گویای قرآنی و هدیه فرهنگی به مبلغ 40 هزار تومان اعلام کرد.

سهم استان گلستان برای برگزاری مسابقه وقف 45 هزار نفر بود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اینکه سهم استان گلستان برای برگزاری این مسابقه 45 هزار نفر بود که در نهایت 24 نفر برنده این مسابقه شدند، اذعان داشت: هدف از برگزاری مسابقه فوق تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف به عنوان یک کار خیر و ماندگار که از باقیات الصالحات است، بود.

وی با بیان اینکه از مجموع 24 برنده مسابقه «وقف، احسان ماندگار» یک نفر از هر یک از شهرهای کردکوی، خان‌ببین، رامیان و مینودشت و دو نفر از فاضل‌آباد و علی‌آباد کتول هستند، ابراز داشت: سهم گرگان از برندگان مسابقه «وقف، احسان ماندگار» چهار نفر و سهم هر یک از شهرستان‌های آزادشهر و گنبدکاووس شش نفر است.

لازم به ذکر است؛ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و به منظور پرکردن خلأ برنامه‌های فرهنگی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان‌ها طرح «آرامش بهاری» را در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌کند.

طرح فوق در 31 امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان از 29 اسفندماه 1391 آغاز و تا 15 فروردین‌ماه 1392 ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/‌83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول