اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تاکید کرد

تسطیح سریع جاده خاکی کنار پل کلل/ تداوم پروژه‌های زیباسازی فضاهای شهری

فرماندار دشتستان بر تسطیح سریع جاده خاکی کنار پل کلل و تداوم پروژه‌های زیباسازی فضاهای شهری تاکید کرد.

تسطیح سریع جاده خاکی کنار پل کلل/ تداوم پروژه‌های زیباسازی فضاهای شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست ستاد تسهیلات سفر دشتستان اظهار داشت: در سال جاری اقدامات خوبی در قالب ستاد تسهیلات سفر در دشتستان شاهد بوده‌ایم و از تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی می‌کنیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان یکی از قطب‌های گردشگری استان است و وجود 172 اثر گردشگری و باستانی، دشتستان را توریست‌پذیر کرده است.

خرمی، نوروز را فرصتی برای معرفی جاذبه‌های دشتستان دانست و بیان داشت: به‌واسطه حضور پررنگ مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان، نوروز فرصت مغتنمی برای معرفی زیرساخت‌های گردشگری دشتستان است و مسئولان اجرایی باید برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های شهرداران در تمامی شهرها فضایی زیبا و مناسب برای پذیرایی از مسافران نوروزی را داشته‌ایم و در بازدیدهای مختلفی که از مناطق مختلف دشتستان داشته‌ایم، رضایت مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان از وضعیت شهرها و مناطق مختلف این شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: زیباسازی فضای شهرها از اقدامات شایسته شهرداران در ماه‌های اخیر است و باید این امر در ماه‌های آتی تداوم داشته باشد و شاهد سیر صعودی فعالیت‌هایی از این دست باشیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: مناطق روستایی دشتستان جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده‌اند و در روزهای گذشته از تعطیلات نوروز استقبال بی‌سابقه گردشگران و مسافران نوروزی از روستاهای گردشگری این شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: به تمام بوستان‌های شهری و روستایی سرکشی می‌کنیم و ماموران انتظامی نیز در تامین امنیت مسافران نوروزی اهتمام خاصی دارند.

خرمی گفت: نخلستان‌های سرسبز در منطقه آبپخش و سعدآباد و دالکی و مناظر سرسبز روستایی و شهری نیز با استقبال مناسب گردشگران داخلی و خارجی روبه‌رو شده است.

این مسئول با تاکید بر تسطیح جاده خاکی کنار پل کلل، متذکر شد: تسطیح سریع جاده خاکی کنار پل کلل از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان مربوطه باید با جدیت به این امر توجه داشته باشند.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: کشیک نانوایی‌های دشتستان در روزهای 12 و 13 فروردین از مسائل مهمی است که برای رفاه حال مسافران نوروزی و مردم دشتستان در این شهرستان شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول