اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید وزیر راه و شهرسازی اعلام شد

اختصاص 17 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه پارس‌آباد

برای توسعه باند فرودگاه پارس‌آباد 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

اختصاص 17 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازدید صبح امروز وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه پارس‌آباد برای تکمیل عملیات درز‌گیری، مرمت و روکش آسفالت باند فرودگاه پارس‌آباد 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

علی نیکزاد اظهار داشت: با اتمام این پروژه امکان نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط به ویژه فوکر 100 و هواپیماهای بدون ملخ امکان‌پذیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرا می‌شود که از هر طرف 7.5 متر و در مجموع 19 هزار و 500 متر مربع بر پهنای باند فرودگاه پارس‌آباد اضافه می‌شود.

وزیر کابینه دولت دهم از کارشناسان خواست با ارزیابی نهایی پیشنهادات خود را در جلسه شامگاه ستاد مسکن و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کنند تا پروژه مورد نظر به سرعت تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

به گفته رئیس فرودگاه پارس‌آباد پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از سر گرفته شده و تعدد ساعات پروازهای مسیر تهران – پارس‌آباد و بالعکس تغییری نکرده و طبق برنامه گذشته پروازها روزهای شنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود.

محمدمهدی سرگزی تصریح کرد: ساعات پرواز از فرودگاه پارس‌آباد 14:35 و از تهران نیز ساعت 12:30 در روزهای شنبه و پنج‌شنبه اتفاق می‌افتد.

وی از لغو مجوز دفتر فروش بلیط هواپیمایی در پارس‌آباد خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا دفتر فروش جدید راه‌اندازی شود تا در تهیه بلیط مسافران و گردشگران دچار مشکل نشوند.

اجرای چهار خطه پارس‌آباد – سربند با تامین 3 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر راه و شهرسازی همچنین در سفر به پارس‌آباد از پروژه چهار خطه کردن  پارس‌آباد – سربند بازدید کرد.

فاز اول این پروژه به طول پنج کیلومتر‌ با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجراست و از پیشرفت 15 درصدی برخوردار است.

فاز دوم این پروژه نیز به طول 15 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین 500 میلیون تومان اعتبار برای آماده‌سازی پروژه مسکن مهر پارس‌آباد در قالب یک هزار و 222 واحد با پیشرفت 93 درصد اختصاص داد.

نیکزاد همچنین 100 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مسجد و نانوایی و ادامه عملیات فاضلاب مسکن مهر پارس‌آباد اختصاص داد.

همچنین قرار شد با 100 درصد تخصیص اعتبار بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول