اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان خبر داد

توزیع 10 هزار بسته فرهنگی در بین میهمانان نوروزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از توزیع 10 هزار بسته فرهنگی در بین میهمانان نوروزی با هدف ترویج و معرفی فرهنگ استان هرمزگان خبر داد.

توزیع 10 هزار بسته فرهنگی در بین میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حسین مرشدی در حاشیه بازدید از غرفه فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: ستاد تسهیلات میهمانان نوروزی از هفته آخر اسفند اقدام به برپایی غرفه‌هایی با همکاری ادارات و سازمان‌های عضو کرده است.

این مسئول ضمن سپاس گزاری از همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری نیز در این طرح مشارکت دارد و تاکنون استقبال بسیار خوبی از غرفه این اداره کل شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ مردم هرمزگان به کسانی است که در این ایام به این استان سفر می‌کنند تا با آداب، رسوم، فرهنگ، جاذبه‌ها، تاریخ، مکان‌های دیدنی و... استان هرمزگان هر چه بهتر آشنا شوند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش قابل توجهی از این معرفی را بر عهده دارد.

وی درباره وظیفه مردم استان در این خصوص خاطرنشان کرد: لازم است مردم استان هرمزگان به ویژه هنرمندان به بهترین نحو فرهنگ و آداب و رسوم خود را به دیگر مردم معرفی کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد و همچنین همکاران ما خوشحال خواهند شد که از نظرات و پیشنهادات همشهریان و هموطنان خود برای ارائه مطلوب‌تر این خدمات بهره‌مند شوند.

این مسئول از استقبال توزیع بسته‌های فرهنگی خبر داد و اذعان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توزیع نزدیک به 10 هزار بسته فرهنگی در بین میهمانان نوروزی یکی از غرفه‌های پر مخاطب این نمایشگاه شده و این بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، سی دی، نقشه جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان هرمزگان، بروشور و... است.

پایگاه استقبال از میهمانان نوروزی استان هرمزگان واقع در میدان دفاع مقدس و ورودی شهر بندرعباس از سمت جاده سیرجان هفته آخر اسفند با برپایی غرفه‌های متعدد شروع به کار کرد و تا 16 فروردین 92 دایر است.

انتهای پیام/2310/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول