اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

4 کشته و زخمی در حوادث رانندگی در لنده

در یک هفته گذشته در حوادث و سوانح رانندگی در لنده 4 نفر کشته و زخمی شدند که در این حادثه مرگبار، معاون برنامه‌ریزی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

4 کشته و زخمی در حوادث رانندگی در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، وقوع حوادث رانندگی در روزهای اخیر در شهرستان لنده 4 کشته و زخمی برجای گذاشته و  سبزه هفت‌سین خانواده‌ها را روبانی سیاه گره زده است. در این حادثه دلخراش که براثر سقوط یک دستگاه نیسان از پرتگاه در بخش موگرمون شهرستان لنده اتفاق افتاد، یک نفر از سرنشینان در دم جان باخت و یک نفر دیگر پس از انتقال به مرکز بستر درمانی جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر روانه بیمارستان شدند.

کارشناسان علت اصلی این سانحه مرگبار را عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و نبود حفاظ جاده‌ای عنوان کرده‌اند. در این حادثه دلخراش حاج سید محمدرضا سپهر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد و سیدجمشید سیاوش، مسئول پرسنلی بسیج شرکت نفت امیدیه جان خود را از دست دادند.  

حاج سید محمدرضا سپهر

 

سید جمشید سیاوش

سید محمدرضا سپهر در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی از جمله مسئولیت شعبات بانک مهر اقتصاد را در سطح استان داشته و یکی از جوانان موفق استان بوده است.

وی به همراه سه سرنشین دیگر این خودرو در اولین روزهای ایام عید 92 برای بازدید از منطقه زیبای دلی‌مهرجان به این منطقه سفر کرده و در راه بازگشت دچار حادثه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/82013/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول