اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران:

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواسته مردم از مسئولان است

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواسته به حق مردم از مسئولان است.

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواسته مردم از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،‌ حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان مازندران با اشاره به اعلام روز 12 فروردین ماه به نام روز جمهوری اسلامی ایران توسط امام(ره) اظهار داشت: در این روز مردم به جمهوری اسلامی ایران رای قاطع دادند و امام نیز با نامگذاری این روز به جهانیان اعلام کرد که مردم ایران در کنار دین انقلاب را با آراء قاطع پذیرفتند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور اسلام استوار است که هدایت آن را ولی فقیه عادل و مدبر برعهده دارد و خیلی‌ها تلاش داشتند که اسم جمهوری اسلامی ایران را به مکتب ایرانی و جمهوری ایرانی تغییر دهند که به خاطر حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها این نقشه‌های شوم در کشور عملی نشد.

امام جمعه مرکز استان مازندران تاکید کرد: امام(ره) با اعلام جمهوری اسلامی ایران برای کشور ما بر همه نام‌های دیگر برای انقلاب مردم ایران خط بطلان کشید و مردم نیز با تمام وجود افتخار می‌کنند که انقلاب‌شان برپایه دین اسلام استوار است.

وی در ادامه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه عنصر ولایت، مکتب حیات بخش اسلام و اتحاد و همدلی مردم استوار است تاکید کرد: استواری انقلاب اسلامی ایران بر این عنصر بستگی دارد و باید جایگاه این سه عنصر در نزد مردم محفوظ بماند.

یوسف‌پور با تشریح خواسته‌های مردم از مسئولان بیان داشت: استقلال، آزادی جمهوری اسلامی خواسته به حق مردم از مسئولان است ، مسئولان و دست اندرکاران نظام باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به نزدیک شدن روز طبیعت در کشور اشاره کرد و گفت: اسلام هم حفظ طبیعت را از وظایف اصلی افراد عنوان کرده و در راستای حفظ منابع طبیعی نیز توصیه‌های زیادی دارد.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات در کشور خطاب به داوطلبان پذیرش مسئولیت در کشور گفت: تخریب و تکذیب عملکرد دیگران در نزد مردم خلاف اخلاق اسلامی است.

وی در ادامه خواستار حضور همه گروه‌های سیاسی در کشور برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف در ایران اسلامی شد و گفت: انتخابات در کشور مربوط به جریان خاص سیاسی نیست، از جریان‌سازی حضور تنها عده‌ای خاص در انتخابات باید پرهیز شود.

یوسف‌پور در ادامه با اعلام اینکه انتخابات محل حضور رقابت و جریان‌های سیاسی در کشور است، گفت: اگر کسی فکر می‌کند که حضور رقبای دیگر در انتخابات بی‌معنی است حرف نادرستی را القاء می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات بدون حضور رقیب معنی ندارد و مطرح کنندگان این موضوع باید نسبت به این امر توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه به مشکلات ایجاد شده در خاورمیانه توسط برخی سران کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: برخی از نسل‌کشی‌ها توسط سران کشورهای عربستان، قطر و ترکیه در حال انجام است.

انتهای پیام/86012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول