اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

کسب رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی خوزستان در کشور

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی توسط این استان خبر داد.

کسب رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی خوزستان در کشور

عباس نعمت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ستاد اسکان استان خوزستان، تاکنون رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از پذیرش یک میلیون و 677 هزار و 62 نفر روز در ستادهای اسکان خوزستان خبر داد و افزود: این آمار از ابتدای تعطیلات تا روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه سال جاری است.

*حضور وزیر در ستاد اسکان

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان خوزستان اضافه کرد: این آمار با احتساب کاروان‌های راهیان نور اسکان یافته در آموزش و پرورش خوزستان به دست آمده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گفته وی تا ظهر روز پنج شنبه هفتم فروردین سال 92 استان خوزستان بالاترین سطح پذیرش و اسکان میهمان نوروزی در سطح کشور را به دست آورده است.

نعمت‌زاده در ادامه به بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز خبر داد و افزود: حاجی بابایی روز چهارشنبه هفتم فروردین با حضور در این ستاد و دبستان فضیلت از نحوه خدمات‌دهی به مسافران از نزدیک بازدید کرد.

*توزیع بیش از 15 هزار نسخه بروشور راهنما

دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 15 هزار نسخه بروشور راهنما و نقشه استان خوزستان بین میهمانان مستقر در مدارس شهرهای مختلف توزیع شده است.

انتهای پیام/72010/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول