اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین زهرا:

اعزام به سرزمین نور از بویین زهرا تا 13 فروردین ادامه می‌یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بویین زهرا از تاریخ 28 اسفند سال گذشته آغاز شده است، گفت: سفر به سرزمین‌های نور تا 13 فروردین ادامه می‌یابد.

اعزام به سرزمین نور از بویین زهرا تا 13 فروردین ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، آخرین جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا عصر امروز با حضور حسین رجبی، فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

حسین رجبی در ابتدای سخنان خود از اعزام بیش از یک هزار نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور طی پنج دوره خبر داد و گفت: این تعداد زائر از تاریخ 28 اسفند سال گذشته به این اردوها اعزام و سفر به سرزمین‌های نور نیز تا سیزدهم فروردین سال 92 در قالب هشت کاروان که جمعاً شامل 19 دستگاه اتوبوس می‌شود، ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا در ادامه افزود: زوار حرم شهیدان در زیارت معنوی سرزمین لاله‌های سرخ از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروند کنار، شلمچه و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: در طول سفر معنوی چهار روزه، برنامه‌های فرهنگی شامل مسابقه فرهنگی و استفاده از لوح فشرده مذهبی و جزوه‌های آموزشی در داخل اتوبوس‌ها، بیان خاطرات و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام توسط راویان و پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرعی و دینی توسط روحانیون از برنامه‌های پیش‌بینی شده این اردوها است.

رجبی ضمن قدردانی از فرمانداری شهرستان، بخشدارها، شهرداری‌ها، اداره‌ها و سازمان‌ها به دلیل همکاری با بسیج در امر اعزام مردم شهیدپرور بویین زهرا به سرزمین نور، خواهان توجه ویژه مسئولان تمامی سازمان‌ها به این برنامه معنوی شد که تأثیری عمیق در روح و جان زائران دارد.

وی در پایان اردوی راهیان نور را سفر معنوی و تحول‌گرا دانست و تأکید کرد: امید است با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و هزینه‌های پیش‌بینی و تأمین شده، این اردوی فرهنگی سفر معنوی و تحول‌گرا برای تمامی افراد باشد و افراد بتوانند در طی این سفر با یک شهید ارتباط معنوی برقرار کنند.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول