اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور صورت گرفت

اعزام 300 نفر از اقشار تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب

300 نفر از اقشار مختلف مردم تویسرکان در قالب راهیان نور به منظور احیای حماسه‌سازی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

اعزام 300 نفر از اقشار تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کاروان راهیان نور متشکل از 300 نفر از اقشار مختلف مردم به منظور بازدید از حماسه‌سازی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از محل فرماندهی سپاه به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

در حاشیه آیین اعزام، فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان اظهار داشت: نخستین کاروان زائر با 50 نفر از خواهران طلبه از حوزه علمیه کوثر شهرستان به این مناطق اعزام شد.

وی با بیان اینکه امروز 300 نفر از اقشار مختلف مردم تویسرکان از یادمان‌های متفاوت در جنوب بازدید خواهند کرد افزود: این کاروان را گروه امداد، راویان و مبلغان دینی به منظور حمایت همه‌جانبه و پاسخگویی به نیازهای زائران همراهی می‌کنند.

فرمانده سپاه تویسرکان از بازدید سالانه بیش از 2 هزار نفر مشتاق به زیارت حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس از تویسرکان به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: سال گذشته تعداد یک هزار و 200 دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان خواهر و برادر از مدارس شهرستان زائر یادمان‌های رشادت و ایثار در جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه در این سفر معنوی عاشقان کوی دوست با آرمان‌ها و اهداف امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌کنند، اظهار داشت: کاروان راهیان نور بزرگترین کار فرهنگی در مواجهه با ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام و ایران است.

مجیدی ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت را به مثابه سازوکاری کارکردی برای به هم ریختن پازل استکبار دانست و ابراز داشت: امروز آگاهی‌بخشی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی امری بسیار ضروری است که همه باید به آن مجهز باشیم.

وی تأکید کرد: بازخوانی تمام ثانیه‌های دفاع جانانه رزمندگان در قالب طرح راهیان نور بهترین مرجع و مأخذ برای احراز این مهم قلمداد می‌شود.

فرماندار تویسرکان نیز در این خصوص با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی نوجوانان، جوانان و مردم ولایتمدار است، تصریح کرد: در این برهه از زمان باید با بیداری و هوشیاری کامل عمل کرد چراکه دشمن تلاش دارد با استفاده از حربه‌‌های نرم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

حسین‌علی شرکائی تأکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه شدن اهداف آنها در لایه‌های مختلف جامعه، کشور را در برابر اقدامات خصمانه استکبار بیمه می‌کند.

وی راهیان نور را کاربردی‌ترین ابراز برای انسان‌سازی و شناخت خود برای رسیدن به قرب الی‌الله دانست.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول