اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد

اختصاص 26 میلیارد تومان به پایگاه‌های اورژانس کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 26 میلیارد تومان در زمینه راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس و خرید آمبولانس طی چند سال اخیر در استان کرمان هزینه شده است.

اختصاص 26 میلیارد تومان به پایگاه‌های اورژانس کرمان

عبدالرضا صباحی در حاشیه نشست ستاد برگزاری هفته سلامت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هفته سلامت فرصت بیان خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های گسترده انجام شده از سوی حوزه بهداشت و درمان به جامعه عنوان کرد: تامین سلامت مردم وظیفه اصلی حوزه بهداشت و درمان است.

صباحی بیان کرد: پیشگیری از بروز بیماری‌ها و همچنین ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های جامعه نسبت به بیماری‌ها جزو وظایف حوزه بهداشت و درمان است که در این راستا اقداماتی صورت گرفته و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حوزه بهداشت و درمان در دولت‌های نهم و دهم ابراز داشت: در چند سال اخیر بیش از 26 میلیارد تومان در زمینه راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس و خرید آمبولانس در سطح استان کرمان هزینه شده است.

صباحی افزود: همچنین در چند سال اخیر خدمات خوبی در زمینه راه‌اندازی خانه‌های بهداشت و تجهیز و راه‌اندازی مراکز بهداشتی درمانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ جاری با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: عناوینی که معظم‌له برای سال‌ها انتخاب می‌کنند، بسیار حکیمانه است و امیدوارم تمام افراد جامعه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول