اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تصادف مرگبار فریدن صورت گرفت

فوت 2 راننده خودروی پراید و پیکان / انتقال 3 مصدوم با امداد هوایی اورژانس به اصفهان

بر اثر تصادف مرگبار محور فریدن‌‌ ـ افوس رانندگان دو خودروی پراید و پیکان فوت و شش نفر مصدوم شدند که سه مصدوم بدحال این حادثه با امداد هوایی اورژانس به بیمارستان الزهراء اصفهان منتقل شدند.

فوت 2 راننده خودروی پراید و پیکان / انتقال 3 مصدوم با امداد هوایی اورژانس به اصفهان

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به نخستین امدادرسانی هوایی اورژانس در سال 92 اشاره و اظهار کرد: ساعت 14.30 دقیقه روز گذشته در محور فریدن به فریدون‌شهر در سه راهی افوس برخورد دو دستگاه خودروی پیکان با پراید حادثه آفرید.

وی افزود: بر اثر برخورد این دو دستگاه خودرو با هم، 6 نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شده و راننده یکی از خودروها در دم جان باخت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: پس از وقوع این حادثه، مصدومان به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند که یکی دیگر از مصدومان که راننده خودرو بود در مسیر راه فوت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حال چند نفر از مصدومان وخیم گزارش شد، با درخواست کمک امداد هوایی نخستین پرواز امداد هوایی اورژانس در سال 92 در ساعت 16.30 عصر به محل حادثه در فریدن اعزام شد. در این امدادرسانی سه نفر از مصدومان به بیمارستان الزهراء اصفهان منتقل شدند.

وی در خصوص نحوه اعزام هوایی تصریح کرد: اعزام هوایی محدودیت دارد و یکی از مشکلات امداد رسانی محل فرود است که البته این کار با هماهنگی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

* 9 مصدوم و یک فوتی در تصادف پراید با پیکان در محور زیار اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از برخورد دو خودروی پراید با پیکان در محور زیار اصفهان خبر داد و گفت: ساعت 20.11 شب گذشته برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پیکان حادثه آفرید و 9 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

وی در مورد استقرار پایگاه های اورژانس در ایام نوروز تاکید کرد: در ایام نوروز، در هر 30 تا 35 کیلومتر، نیروهای امداد مستقر هستند و بیشتر امداد رسانی توسط این مراکز انجام می‌شود، اما در صورت نیاز مأموریت‌های هوایی برای انتقال مصدومان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63012/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول