اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد

کاهش 11 درصدی تلفات جاده‌ای فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از کاهش 25 درصدی تصادفات و 11 درصدی تلفات رانندگی در جاده‌های فارس در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 11 درصدی تلفات جاده‌ای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در هفتمین روز از سال 1392، هوشنگ عشایری در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شیراز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در ایام نوروز و راهداری نوروزی اظهار داشت: امسال فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای مسافران نوروزی صورت گرفت.

وی افزود: از 25 اسفند ماه 1391 تا ششم فروردین ماه 1392 بر اساس آمارهای اعلام شده 21 درصد افزایش سفر به فارس و شهر شیراز داشته‌ایم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با وجود این افزایش سفرها،  25 درصد کاهش آمار تصادفات و 11 درصد کاهش تلفات رانندگی در جاده‌های استان فارس داشته‌ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: در اسفند ماه سال 91 توانستیم 81 کیلومتر بزرگراه را به زیر ترافیک ببریم که این موضوع خود تاثیر بسیاری در کاهش تصادفات داشته است.

این مسئول در ادامه گفت: در حوزه حمل و نقل ریلی نیز فعالیت‌های خوبی در راستای افزایش دوبرابری ناوگان رخ داد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت و اگر این استقبال ادامه پیدا کند بخش خصوصی بهره‌برداری راه‌آهن نیز انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت‌های خود پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مسکن مهر پرداخت و ابراز داشت: هم‌اکنون 26 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل داریم که با افتتاح‌های صورت گرفته در گذشته این آمار به 56 هزار واحد می‌رسد و مابقی مسکن مهر استان فارس را نیز تا شهریور آتی تحویل مردم می‌دهیم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در پایان این دیدار گفت: این تعهد را می‌دهیم که هر آبادی که از راه مناسب برخوردار نیست، اگر زکاتش را برای توسعه راه‌ها بدهد ما 10 برابر آن رقم برای توسعه راه‌های آن منطقه اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ 2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول