اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

تبدیل کمپ‌های نوروزی به مکان‌های اسکان دائمی سفر

شهردار شیراز با بیان اینکه ارائه خدمات به میهمانان محدود به ساعات خاصی از شبانه‌روز نیست، از دائمی کردن کمپ‌های ویژه مسافران در طول سال خبر داد.

تبدیل کمپ‌های نوروزی به مکان‌های اسکان دائمی سفر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت با بیان اینکه استقبال خوبی از کمپ‌های نوروزی صورت گرفته است، اظهار داشت: از دلایل استقبال از کمپ‌ها، طبیعی بودن محیط، فراهم بودن امکانات رفاهی و همچنین امنیت این اماکن است.

وی افزود: براساس نظرسنجی که سال‌های گذشته از میهمانان به عمل آمد، تمام مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت و اکثر آنها مرتفع شده است.

شهردار شیراز از فراهم شدن امکانات رفاهی بهتر برای میهمانان در کمپ‌های نوروزی خبر داد و ابراز داشت: درصدد هستیم برای سال آینده کانکس‌هایی با امکانات بهتر از جمله داشتن سرویس بهداشتی و آشپزخانه را خریداری کنیم.

پاک‌فطرت اضافه کرد: در نظر داریم تا با فراهم کردن تمام امکانات، کمپ‌های نوروزی را به مکان‌هایی برای اسکان دائمی آماده کنیم.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول