اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران

عزم گسترش فولاد و شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران حکایت از عزم تیم‌های گسترش فولاد تبریز و شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر دارد.

عزم گسترش فولاد و شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته یازدهم دور برگشت لیگ آزادگان روز دهم فروردین برگزار شده و تیم گسترش فولاد در مشهد و شهرداری تبریز در اهواز به میدان می‌روند و ماشین‌سازی در تبریز میزبان است.  

گسترش فولاد با یک امتیاز لیگ برتری می‌شود

تیم گسترش فولاد تبریز با کسب یک امتیاز در مشهد مقابل ابومسلم لیگ برتری می‌شود.

شاگردان رسول خطیبی که با 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارند در صورت حتی یک تساوی به لیگ برتر صعود خواهند کرد، با این وجود "سمندر"مدیر این باشگاه  از اختصاص پاداش به بازیکنان برای کسب تمام امتیازات باقیمانده سه هفته پایانی خبر داده است.

گسترش فولاد در دو هفته پایانی ابتدا میزبان تیم مس سرچشمه کرمان بوده و سپس عازم همدان می‌شود تا آخرین بازی خود را مقابل "الوند" این شهر برگزار کند.

بازی سرنوشت‌ساز شهرداری تبریز

شهرداری تبریز در اهواز و در یک بازی سرنوشت‌ساز به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

شهرداری تبریز که در حال حاضر با 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، امیدوار است با پیروزی و یا حتی تساوی در اهواز موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کند.

استقلال خوزستان نیز با 42 امتیاز در تعقیب شهرداری تبریز بوده و شهرداری یاسوج نیز با 41 امتیاز دیگر تیم مدعی این گروه است.

شهرداری تبریز بعد از این بازی میزبان تیم انتهای جدولی  "یادآوران شلمچه" بوده و در بازی پایانی نیز به کرمانشاه رفته و مقابل تیم راهیان این شهر قرار خواهد گرفت.

  آرامش در ماشین‌سازی

ماشین‌سازی که با 13 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و سقوطش به دسته دو کشور حتمی شده، با آرامش خاطر و بدون اضطراب به مصاف حریفان خود خواهد رفت. بازی‌های ماشین‌سازی در سه هفته پایانی حکم تشریفاتی داشته و تنها جنبه حیثیتی برای ماشین‌سازی دارد.

ماشین‌سازی این هفته میزبان استقلال اهواز بوده و در بازی بعدی ابتدا مهمان "پارسه ایرانیان" بوده و در تبریز نیز آخرین بازی خود در لیگ دسته اول را مقابل ابومسلم مشهد برگزار خواهد کرد.

 انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول