اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت اردبیل عنوان کرد

توزیع 190 تن مرغ منجمد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 190 تن ذخیره‌سازی مرغ منجمد داریم که ظرف روزهای آینده در فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

توزیع 190 تن مرغ منجمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس اسمعیلی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: ما در سه محور از یک ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کردیم، به طوری که در محور اول شاهد برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 15 تا 25 اسفندماه بودیم که در اردبیل نیز علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی در میدان وحدت این نمایشگاه برپا شد.

وی به توزیع 299 تن برنج تایلندی و مرغ منجمد، تخم مرغ و گوشت قرمز منجمد در 11 نمایشگاه برپا شده استان اشاره کرد و افزود: ما در مجموع 850 تن مرغ منجمد در این مدت توزیع کردیم و 190 تن نیز موجودی انبارهای ماست که عرضه آن تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

این مسئول از توزیع 181 تن گوشت قرمز و ذخیره‌سازی 260 تن گوشت قرمز وارداتی خبر داد و بیان داشت: ما هم‌اکنون 353 تن برنج آرژانتینی و 500 تن برنج سفید وارداتی ذخیره‌سازی داریم که در صورت تمایل می‌توان آن را در اختیار نهادهای حمایتی قرار داد تا بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شود.

اسمعیلی از تامین و ذخیره‌سازی هزار تن سیب قرمز و یک هزار و 200 تن پرتقال در 45 نقطه شهری خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه از شهرستان‌های مختلف درخواست برای خرید بسیار کم بود، به طوری که 700 تن از میوه‌ شب عید تنها در اردبیل توزیع شد و سهمیه مازاد شهرستان‌ها نیز به دلیل فسادپذیری میوه به مرکز استان واگذار شد تا توزیع در اردبیل صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه ما سال گذشته بیش از 500 تن ضایعات میوه شب عید داشتیم، تصریح کرد: امسال این میزان ضایعات به کمتر از 200 تن رسید و ما با تلاش مباشران سعی کردیم میوه باقیمانده را نیز تا پایان تعطیلات در میادین چهارگانه سیار در اردبیل توزیع کنیم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با یادآوری اینکه 50 تن میوه باقیمانده شب عید تا 13 فروردین در چهار میدان اصلی شهر اردبیل به همراه مرغ منجمد توزیع می‌شود گفت: امیدواریم در این امر رضایت مردم را فراهم آوریم.

اسمعیلی ادامه داد: قرار است 350 تن مرغ منجمد نیز از استان کرمانشاه به مقصد اردبیل بارگیری شود تا خللی در تامین مرغ منجمد در روزهای آینده نداشته باشیم.

وی با اشاره به آمار و ارقامی در خصوص عملکرد طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: از دهم اسفند تا چهارم فروردین جاری بیش از 18 هزار و 438 مورد بازرسی انجام شده که در این بین یک هزار و 988 مورد تخلف گزارش و یک هزار و 726 پرونده تشکیل شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متخلفان 300 میلیون تومان ارزیابی شده که همه آنها به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول