اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

56 مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 56 مورد بازرسی از 33 دفتر مسافرتی و مراکز خدمات رسان این استان از ابتدای 15 اسفند تاکنون انجام و پنج مورد تذکر داده شده است.

56 مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، مجتبی رضوانی اظهار داشت: این تعداد بازدید با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان مرکزی از هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های سنتی و مراکز پذیرایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد مسافرینی که وارد استان مرکزی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: بیش از 450 هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی استان توسط مسافرین و گردشگران انجام شده که این میزان نیز 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رضوانی افزود: راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، چاپ و توزیع بروشور و نقشه راهنمای گردشگری استان در ورودی شهرها و موزه‌های تاریخی، تجهیز و راه‌اندازی گروه‌های نظارتی سیار با همکاری اداره‌ کل بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و بازرگانی و بازدید از تاسیسات گردشگری از برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز است.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای نظارتی از مراکز و تاسیسات گردشگری استان مرکزی به صورت مستمر از سوی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/87002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول