اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان:

سخنان رهبری اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید

فرمانده سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اسرائیل، گفت: معظم‌له در فرمایشات خویش به صراحت اقتدار و قدرت نظام را به رخ جهانیان و دشمنان انقلاب اسلامی کشیدند.

سخنان رهبری اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال جاری در جمع زائران امام رضا(ع) اول جایگاه اسرائیل را روشن می‌کنند که در تراز دشمنان نظام اسلامی نیست و اگر خطایی از آنها سربزند و یا غلطی بکند ما مقابله جدی خواهیم کرد.

به گفته سردار رجبی، منظور از فرمایشات رهبری این است که ما به عنوان مسلمان شروع کننده جنگ نیستیم بلکه ما در مقابل اقدامات دشمنان از کشورمان دفاع خواهیم کرد و این بهترین نوع تهدید است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانش به دو شهر مهم رژیم غاصب صهیونیستی اشاره می‌کند که در صورت تعدی اسرائیل به ایران، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد و این بدان معناست که نظام اسلامی از پشتوانه قوی مردمی و اقتدار کاملی در سطح بین‌الملل برخوردار است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما از آمادگی کامل برخوردارند و با برخورداری از تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی توانمند هر تهدیدی را پاسخ خواهند داد و رهبری نیز با آگاهی کامل از این وضعیت با چنین صراحتی سخن می‌گویند.

سردار رجبی نکته مهم دیگر اینکه رهبری انقلاب این بار فرموده‌اند که «اگر اسرائیل مرتکب غلطی شود»، دو شهر تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند. این یعنی هرگونه شیطنت اسرائیل به‌ معنای نابودی دو شهر مزبور است که بیشتر کشور رژیم غاصب صهیونیستی را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: این اقتدار نظام اسلامی را می‌رساند که فصلی بالاتر از قدرت است یعنی تمامی جنبه‌های قدرت در یک موضوع خاصی جمع می‌شوند و اینگونه صحبت کردن رهبر معظم انقلاب همراه با صداقت و پاکی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان افزود: فرمایشات رهبری در عین اینکه سیاستمدارانه بیان می‌شود نشان می‌دهد ما ملتی آزاده هستیم و با وجود دشمنی‌هایی که علیه نظام اسلامی انجام می‌شود، در صورت تعدی مقابله خواهیم کرد و از چنان قدرتی برخوردار هستیم که در سطح تهدیدات و حتی فراتر از آن مقابله نماییم.

انتهای پیام/79001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول