اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت تأکید کرد

اقتدار نظام و نا امیدی دشمن حاصل یک سال صبوری مردم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار جیرفت گفت: با لطف خداوند متعال و انقلابی بودن ملت، مردم مشکلات را تحمل کردند، این سال با همه مشکلات موجود گذشت و آنچه باقی ماند، اقتدار نظام اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان بود.

اقتدار نظام و نا امیدی دشمن حاصل یک سال صبوری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش چه در بحث آموزش و چه در بحث پرورش به کسی بدهکار نیست، بدهکاری از طرف دیگران است، این مبحث کلی است و فقط مربوط به مسائل مادی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش بسیار رفیع است، افزود: هر کس به جایگاهی رسیده، همه از برکت آموزش و پرورش است، ما وظیفه داریم در مقابل این نهاد متعهد باشیم و در رفع مشکلات آن گام برداریم.

معناصری تصریح کرد: امسال سالی بسیار سخت برای دولت و کشور بود، تحریم‌ها به اوج خود رسید، مسائل ارزی و مالی و کاهش درآمدهای دولت همه دست به دست یکدیگر داد تا اوضاع مملکت سخت شد.

وی ابراز داشت: با لطف خداوند متعال و انقلابی بودن ملت، مردم مشکلات را تحمل کردند، این سال با همه مشکلات موجود گذشت و آنچه باقی ماند، اقتدار نظام اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان بود، دشمنان اکنون شاهد آن هستند که این سال را با عزت و سربلندی پشت سرگذاشتیم، نه ذلتی که آن‌ها به دنبال آن بودند.

معناصری با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش مشکلات همه دستگاه‌های اجرایی است و همه مجموعه‌ها باید کمک کنند تا با مصلحت و تدبیر عمل کنیم، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری با وجود فشارهای بسیار زیاد بر مردم حضور آنان بی‌سابقه بود و این مهم بیانگر این است که مردم در همه صحنه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/80002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول