اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر آبیک خبر داد

احداث پایگاه امداد در آبیک

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک از احداث پایگاه امداد در این شهرستان خبر داد.

احداث پایگاه امداد در آبیک

روح الله چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: زمینی به مساحت 1 هزار و 500 متر مربع از سوی یک فرد خیر برای احداث پایگاه امداد که مورد نیاز شهرستان آبیک است، اهدا شده که در صورت تأمین اعتبار این پایگاه احداث خواهد شد.

وی افزود: در صورت تحقق اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده، پایگاه چند منظوره امداد شامل سالن اسکان اضطراری، آموزشی در 10 کیلومتری شهر آبیک جنب رستوران لاله صحرا احداث می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان آبیک یک پایگاه امداد ثابت و سیار وجود دارد که فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: پایگاه امداد ثابت فعلی کانتینر بوده که از امکانات ضعیف و وسایل گرمایشی و سرمایشی نامناسبی برخوردار است.

پایگاه سیار امداد کوندج به پایگاه ثابت تبدیل می‌شود

چگینی با اشاره به تهیه ساختمانی برای پایگاه سیار امداد روستای کوندج تصریح کرد: دهیار سابق این روستا قول مساعد داده بود که نسبت به تهیه ساختمان برای پایگاه امداد اقدام کند اما به دلیل بازنشستگی دهیار این امر تحقق نیافت.

وی اضافه کرد: با پیگیری دهیار جدید روستای کوندج و اهدای ساختمان برای پایگاه سیار، پایگاه سیار امداد این روستا به پایگاه ثابت امداد تبدیل می‌شود که شهر خاکعلی را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.

این مسئول بیان کرد: یک آمبولانس در جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک وجود دارد که در آینده نزدیک به پایگاه سیار امداد تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/77006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول