اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت کرمان عنوان کرد

عدم رعایت تعرفه‌ها مهم‌‌ترین شکایت بیمه‌شدگان کرمانی‌

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: بیشترین شکایت بیمه‌شدگان کرمانی طی سال گذشته در زمینه عدم رعایت تعرفه‌ها از سوی مراکز درمانی به ویژه بخش خصوصی بوده است.

عدم رعایت تعرفه‌ها مهم‌‌ترین شکایت بیمه‌شدگان کرمانی‌

محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پدیده زیرمیزی پزشکان در شهر کرمان و در بخش بستری شهرستان‌های این استان وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در مورد وضعیت ادغام سازمان‌های بیمه‌گر در استان کرمان افزود: برنامه‌های این استان با توجه به اینکه به عنوان دبیرخانه منطقه‌ای محسوب می‌شود، بر اساس برنامه پیش می‌رود.

جعفری با اشاره به اینکه باید بعضی از برنامه‌ها در آینده مطرح و اجرا شود، ابراز داشت: مهم این است که در انتقال مفاهیم به مردم به موقع عمل کرده و طراحی‌‌های لازم را انجام دهیم و مردم پا‌به‌پای تغییرات آگاه شوند و از خدمات بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: همفکری در زمینه تشکیل اداره کل بیمه سلامت در استان کرمان در قالب شوراهای هماهنگی بیمه‌گر در این استان وجود دارد و کار با درایت لازم پیش می‌رود.

جعفری تصریح کرد: اگر قرار است که ادغام و تجمیع باشد، باید منفعت جامعه و بعد سازمان‌ها در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: اداره کل بیمه سلامت استان کرمان در سال گذشته در زمینه رضایت مردم از خدمات رتبه نخست بین 75 دستگاه اجرایی را کسب کرد.

این مسئول ابراز داشت: بیشترین شکایت بیمه‌شدگان کرمانی طی سال گذشته در زمینه عدم رعایت تعرفه‌ها از سوی مراکز درمانی به ویژه بخش خصوصی بوده است.

جعفری اظهار داشت: بعضی از مؤسسات درمانی به ویژه در بخش خصوصی با وجود اینکه تعرفه مصوبه کشوری داشتیم، این تعرفه را رعایت نکردند و تعرفه انجمن پزشکان را به اجرا گذاشتند که این امر مورد اعتراض قرار گرفته است.

وی گفت: بازرسان بیمه به صورت مکرر و مستمر در مؤسسات درمانی استان کرمان در روستاها و شهرها حضور دارند و زمانی که پرسشنامه و گزارش بازرسان را با شکایت‌های مردم بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این دو مورد با هم همخوانی دارند.

جعفری افزود: تعدادی از مؤسسات درمانی مانند آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی و داروخانه‌ها تعرفه‌های دولتی را رعایت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان‌های بیمه‌گر و شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی بر عملکرد مؤسسات درمانی و پزشکان نظارت دارند.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول