اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 کردستان اعلام کرد

آمادگی 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی کردستان برای ارائه خدمات

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 کردستان از آمادگی 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی در این استان خبر داد.

آمادگی 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی کردستان برای ارائه خدمات

سعید بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اجرای طرح امداد نوروزی فوریت‌های پزشکی 115 کردستان از26 اسفندماه جاری در کردستان آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سال 92 ادامه دارد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 کردستان، در راستای اجرای این طرح 36 پایگاه شهری و جاده‌ای با بیش از 240 نیروی آموزش‌دیده و 54 دستگاه آمبولانس مجهز، به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

این مسئول همچنین از برپایی هفت ایستگاه سلامت در طرح امداد نوروزی خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها در ورودی شهرهای استان در محورهای سنندج – کرمانشاه، مریوان – سنندج، سقز – سنندج، قروه – همدان، کامیاران – سنندج، بانه - سقز و بیجار - سنندج برپا می‌شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 کردستان خاطرنشان کرد: در هر ایستگاه دو نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس مجهز مستقر بوده و از ساعت هشت صبح تا 10 شب خدمات اورژانسی و امدادی ارائه می‌دهند.

به گفته بیگلری، امکانات موجود در ایستگاه‌های سلامت به گونه‌ای فراهم شده تا مسافران نوروزی در صورت مواجهه با هر گونه بیماری با مراجعه به این ایستگاه‌ها تحت معاینه و معالجه لازم قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت وقوع حوادث ناگوار و نیاز به خدمات پزشکی و امدادی با شماره سامانه 115 فوریت‌های پزشکی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/79001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول