اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی کردستان:

راهیان نور عامل بقای فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان کردستان راهیان نور را عامل بقا و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

راهیان نور عامل بقای فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج جعفر آژنگ امروز در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان و جامعه اسلامی‌مان زنده نگه داریم چرا که این مهم یکی از عوامل موثر در تداوم انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان کردستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: برای بقای فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و جامعه اسلامی برنامه‌هایی چون راهیان نور الزامی است.

به گفته آژنگ، تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از میهن اسلامی در ملت بزرگ ما نهادینه باشد، توطئه و ترفند دشمنان کارساز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: نسل آینده این مملکت اسلامی باید بداند که برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان چه زحماتی کشیده شده و افرادی جان خود را در این مسیر در طبق اخلاص گذاشتند، که این جز با اقداماتی در قالب راهیان نور و بازخوانی خاطرات آن دوران میسر نخواهد بود.

آژنگ بازدید از مناطق جنگی در جنوب کشور از جمله شلمچه، مسجد خرمشهر، سوسنگرد، اروندکنار و دیگر یادمان‌ها و مناطق عملیاتی را از برنامه‌های کاروان راهیان نور فرماندهی انتظامی استان کردستان ذکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدت اعزام این کاروان 4 روز بوده و اقدامات فرهنگی ویژه‌ای توام با برگزاری مراسمات دینی و مذهبی از برنامه‌های جانبی این کاروان خواهد بود.

انتهای پیام/79001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول