اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی خبر داد

امدادرسانی به 509 آسیب‌دیده توسط هلال احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 509 آسیب‌دیده ناشی از حوادث توسط هلال احمر استان در قالب طرح نوروزی خبر داد.

امدادرسانی به 509 آسیب‌دیده توسط هلال احمر خراسان شمالی

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد در قالب 210 نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای، 39 نفر در برف و کولاک، 240 نفر به صورت خدمات حضوری و 20 نفر نیز در شهرها است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی خراسان شمالی از 24 اسفند‌ آغاز و تا 16 فروردین ادامه دارد، ادامه داد: مجموع حوادث به وقوع پیوسته در همین مدت شامل برف و کولاک دو مورد، جاده‌ای 38 مورد، خدمات حضوری 42 مورد و شهری یک مورد بوده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، مجموع اسکان داده شدگان در همین مدت 27 نفر در حوادث ناشی از برف و کولاک، 17 نفر سوانح جاده‌ای و 146 نفر خدمات حضوری بوده است.

سجادی خاطرنشان کرد: مجموع افراد انتقالی و سرپایی در همین مدت شامل برف و کولاک 10 نفر انتقالی، شامل جاده‌ای 38 نفر انتقالی و 29 نفر سرپایی و همچنین در حوزه شهری پنج نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی شمار تیم‌های عملیاتی در اجرای این عملیات‌ها را 106 تیم و 335 نیروی عملیاتی ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با بیان اینکه 81 دستگاه آمبولانس در همین مدت برای امدادرسانی اعزام شده است،‌ اضافه کرد: یک مورد عملیات اطفای حریق، یک مورد عملیات رهاسازی نیز در قالب این مأموریت‌ها انجام شده است.

سجادی، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای هلال‌احمر خراسان شمالی را 34 ثانیه و میانگین زمان حضور را 5 دقیقه و 25 ثانیه برشمرد.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

براساس اعلام ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی حدود دو میلیون مسافر در طرح نوروزی به استان سفر و یا گذر کرده‌اند.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول