اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان البرز:

استقبال مسافران نوروزی از پایگاه‌های امداد و راهنمای هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: با توجه به اینکه امسال در پایگاه‌های هلال‌احمر راهنمایی مسافران نیز انجام می‌شود، تاکنون مسافران نوروزی از این پایگاه‌ها استقبال بسیار چشمگیری کرده‌اند.

استقبال مسافران نوروزی از پایگاه‌های امداد و راهنمای هلال‌احمر

نیما توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در نوروز امسال 28 پایگاه امداد و راهنمای مسافران نوروزی در این استان فعال شده است که به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده تعداد 14 پایگاه امداد امسال در جاده‌های استان استقرار یافته است.

این مسئول با بیان اینکه در این پایگاه‌ها علاوه بر امدادرسانی،‌ راهنمایی مسافران نیز انجام می‌شود افزود: در این پایگاه‌ها نقشه استان و دفترچه معرفی جاذبه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و درمانی استان توزیع می‌شود.

*بوستان‌های این استان به پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی مجهز شده‌اند

توکلی در بخشی دیگر از سخنان خود به ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی در بوستان‌های این استان اشاره کرد و گفت: به منظور پاسخ به سئوالات دینی مردم این پایگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان البرز ادامه داد: در این راستا شش خیمه نماز در بوستان‌های این استان برپا شده که روحانیون یک ساعت قبل و بعد از نماز آماده پاسخگویی به سئوالات شرعی و دینی مردم هستند.

توکلی در ادامه به نیازهای کودکان نیز اشاره کرد و گفت: چهار ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در مسیرها و بوستان‌های کرج راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول