اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز طرح ملی امداد و نجات تا روز پنجم فروردین ماه

هلال احمر اصفهان 975 نفر حادثه دیده را کمک رسانی کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تا روز پنجم فروردین ماه به 975 نفر حادثه دیده کمک‌رسانی شده است و 246 نفر نیز توسط امدادگران هلال احمر نجات یافته‌اند.

هلال احمر اصفهان 975 نفر حادثه دیده را کمک رسانی کرد

حیدرعلی خان‌بازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا پایان روز 15 فروردین ماه سال 91 ادامه دارد، اظهار کرد: از کل حوادث به وقوع پیوسته، تعداد کل حادثه دیدگان 975 نفر بوده که 449 نفر در حوادث جاده ای دچار سانحه شدند.

وی افزود: دو نفر در حوادث کوهستان، 15 نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و 452 نفر جهت خدمات حضوری به امدادگران هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: کل مصدومان نجات یافته 246 نفر بودند که 121 نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شده و 125 نفر نیز درمان سرپایی شدند و امکانات لازم برای اسکان 44 نفر از آنان فراهم شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث در جاده کاشان رخ داده است، ادامه داد: 33 مورد حادثه از ساعت 8 صبح اول فروردین تا ساعت 8 صبح دوم فروردین در جاده‌های استان اصفهان رخ داده که از طریق سامانه 147 ندای امداد به ثبت رسیده است.

خان‌بازی با اعلام اینکه از طریق سامانه ندای امداد نیروهای امدادی مستقر در نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، گفت: از بین 119 نفر مصدوم در این تصادفات، 28 نفر درمان سرپایی شدند و 25 نفر نیز توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه مصدومان توسط اورژانس115 منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع 42 تیم عملیاتی با استعداد 122 نیروی امدادی و 37 دستگاه آمبولانس هلال احمر استان به محل تصادفات اعزام شده‌اند.

خان بازی در پایان افزود: در دور نخست عید نوروز، 113 نفر از هموطنان به پست‌های امداد و نجات نوروزی برای دریافت خدمات امدادی مراجعه کرده و 4 نفر نیز در این پایگاه‌ها اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/63012/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول