اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ایران خبر داد

زمان‌بندی مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور گفت: برگزاری دومین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان معلول و جانباز کشور در جدول زمان‌بندی سال 92 این انجمن گنجانده شده است.

زمان‌بندی مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان

عباس آقاکوچکی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به نقش ورزش در بین پیشکسوتان معلول کشورمان بیان داشت: پیشکسوتان معلول و جانباز بیش از دیگر اقشار جامعه برای سلامتی و تندرستی نیاز به ورزش دارند و تا حدودی ورزش برای‌ آنان امری لازم است.  

وی افزود: برای سلامتی روحی و جسمی باید معلولان و جانبازان پیشکسوت ورزش را در امور روزانه خود جای دهند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور با اشاره به اینکه از سال گذشته لیگ بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان را برگزار کردیم، تصریح کرد: در نخستین دوره این رقابت‌ها تیم فولاد ماهان اصفهان میزبان بود و با حمایت این باشگاه هشت تیم برتر کشور با یکدیگر رقابت کردند.

آقاکوچکی با تاکید اینکه تلاش داریم با توجه به وضع اقتصادی فدراسیون این دوره از رقابت‌ها را برای سال‌های آینده دنبال کنیم، گفت: تحرک و جذابیت این رقابت‌ها در نخستین تجربه‌اش به حدی بود که ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد سپاهان اصفهان میزبانی دوره‌های آینده این رقابت‌ها در رده پیشکسوتان را پذیرفت.

وی اذعان داشت: تا قبل این حرکت آمل درخواست میزبانی خود از دومین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور را اعلام کرده و برای سال 93 نیز تهران اعلام میزبانی کرد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور با اعلام اینکه اگر دومین دوره این رقابت‌ها با استقبال بیش از هشت تیم پیشکسوت از سراسر کشور دنبال شود بخشی از میزبانی این مسابقات را به آمل واگذار می‌کنیم، اذعان داشت: برگزاری دومین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان کشور در جدول زمان‌بندی و برنامه‌ریزی سال 92 این انجمن گنجانده شده است.

انتهای پیام/86012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول