اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

داداشی کهریزک با عبور از سد ایثار قم قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک با کسب برتری در مقابل تیم ایثار قم موفق به کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد.

داداشی کهریزک با عبور از سد ایثار قم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سالن شهید محمود رضائیان قم در یکی از شلوغ ترین میزبانی‌های خود از مسابقات رسمی ورزشی مملو از تماشاگران علاقمند به رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر بود، آنهایی که برای تماشای فینال پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به این سالن آمده بودند و از قضا بازی جذاب و زیبایی را تماشا کردند.

دیداری که حکم فینال و پایان مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را داشت و بین نمایندگان قم و البرز به انجام رسید و سرانجام این تیم داداشی کهریزک بود که توانست با عبور از سد ایثار قم قهرمان لیگ برتر شود.

دو تیم که با عبور موفق از سد تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی و پیام ارتباطات اصفهان به این مسابقه رسیده بودند و پیروزی هر یک از آنها حکم قهرمانی آن تیم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را صادر می‌کرد، یکی از جذاب ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر را به نمایش گذاشتند.

در پایان این تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک بود که موفق شد تیم ایثار قم را با حساب 78 بر 66 شکست داده و قهرمان این فصل شود.

کهریزکی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بودند در تلاش برای حفظ این عنوان از تجربه و تکنیک بازیکنان ملی پوش خود به خصوص مرتضی احمدی بهترین بازیکن آسیا به بهترین شکل ممکن بهره برده و توانستند تیم ایثار قم را شکست بدهند.

در تیم داداشی کهریزک مرتضی احمدی ستاره و همه کاره میدان بود در حالی که در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم ایمان بگ زاده بهترین چهره بود که بارها توانست با هوش و تکنیک بالای خود ایثار قم را به سوی پیروزی ببرد اما این دیدار سرانجام به سود تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک پایان یافت تا این تیم در قم قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را جشن بگیرد.

با نتایجی که در مرحله نهایی پیکارهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رقم خورد، به ترتیب تیم‌های بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک، ایثار قم، هیئت مرکزی و پیام ارتباطات اصفهان در رده‌های اول تا چهارم جای گرفتند.

انتهای پیام/78002‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول