اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 روز نخست تعطیلات نوروزی

مصرف بنزین در استان بوشهر به روزانه 1.6 میلیون لیتر رسید

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در 5 روز نخست تعطیلات نوروزی مصرف بنزین در استان بوشهر روزانه حدود یک میلیون و 600 هزار لیتر بوده است.

مصرف بنزین در استان بوشهر به روزانه 1.6 میلیون لیتر رسید

مهرداد بیوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از مراکز خدمات دهی زیربنایی که همگام با سایر نهادها به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات دهی و خدمات رسانی مطلوب بوده و در صورت غیر فعال شدن آن، خدمات سایر ارگان‌ها را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد سوخت رسانی توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در استان است.

وی افزود: این بخش با اتخاذ تدابیر لازم از جمله برگزاری جلسات هماهنگی با مالکین مجاری عرضه سوخت، پیمانکاران و رانندگان نفتکش‌های جاده پیما و دیگر مسئولان ذیربط از ماه قبل از شروع تعطیلات ،نسبت به احراز آمادگی لازم اقدام تا به صورت شبانه‌روزی نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در بخش‌های حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی در اقصی نقاط استان اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر تصریح کرد: بر همین اساس در دور اول سفرهای نوروزی  خدمات در عرصه سوخت رسانی مطلوب و در زمینه تامین به موقع فراورده در نقاط عرضه شاهد رضایتمندی مراجعان بودیم.

بیوکی گفت:  در این ایام اکیپ‌های نظارتی شرکت نفت به صورت محسوس و نامحسوس بر استمرار خدمات‌رسانی به موقع در جایگاه‌های سوخت استان نظارت داشته و نسبت به رفع هرگونه نارسایی اقدام فوری و موثر انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فراورده‌های نفتی توسط 67 باب جایگاه‌های عرضه فراورده، 26 باب جایگاه سی ان جی و سه مرکز سوختگیری هواپیمایی با استفاده از توان 150 دستگاه نفتکش جاده پیما خدمات خود را به مردم در استان ارائه می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در 5 روز نخست تعطیلات نوروزی مصرف نفت و گاز در استان بوشهر حدود دو میلیون لیتر به صورت روزانه بوده و سوخت هوایی هم در روز صد هزار لیتر توزیع و مصرف شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول