اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خنثی‌کننده توطئه‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، علاوه بر امیدآفرینی در کشور توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خنثی‌کننده توطئه‌ها

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: تحقق این عنوان زمینه‌ساز اقتدار و توسعه روزافزون ایران اسلامی است پس باید ابعاد اجرایی شدن آن مدنظر ویژه قرار گیرد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات امسال را یکی از ابعاد حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یکی از بسترهای خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان نظام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حماسه اقتصادی را در تداوم کار، تلاش و رشد تولید ملی دانست و ادامه داد: این مهم با تمرکز بر منابع داخلی و دوری از اسراف و تبذیر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این دو شعار مهم بر صلابت ایران اسلامی می‌افزاید، تأکید کرد: همین امر درخشش و اقتدار ایران در عرصه معادلات سیاسی بین‌المللی را در پی دارد.

کارخانه‌ای ابراز داشت: تحقق این شعار موجبات حیرت و نا ‌امیدی دشمن در طراحی توطئه‌های جدید علیه جمهوری‌اسلامی را منجر خواهد شد پس از این لحاظ باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی گفت: مردم و مسئولان باید با بسیج همگانی و با تمام قوا بستر تحقق این شعار را فراهم آورند چرا که این مهم توسعه و تعالی روزافزون ایران را درپی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای ‌اسلامی در پایان با اشاره به الگو بودن جمهوری‌اسلامی ابراز داشت: در صورت برنامه‌ریزی برای تحقق این شعار و اجرایی شدن آن تحریم‌های دشمنان بی‌اثر شده و زمینه دلگرمی کشورهای آزادیخواه جهان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/89002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول