اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در گفتگو با فارس:

خودکفایی کلید اقتصاد مقاومتی است / انتخابات مظهر حماسه سیاسی است

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: کلید دستیابی به اقتصاد مقاومتی خودکفایی در همه بخش‌ها است.

خودکفایی کلید اقتصاد مقاومتی است / انتخابات مظهر حماسه سیاسی است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به مسائل اقتصادی داشته است و این توجه با عناوین مختلف در این حوزه مشخص شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 91 با عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و استفاده از تعبیر اقتصاد مقاومتی در این سال اوج توجه به این حوزه را مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم نباید نقطه فشار به نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: از معیشت مردم نباید در راستای افزایش فشارها علیه نظام ایران اسلامی استفاده شود و در این‌باره باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم که خودکفایی در کشور می‌تواند این فشارها را با به حداقل کاهش دهد.

*انتخابات ریاست جمهوری باید مظهر حماسه سیاسی باشد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: همه احزاب و گروه‌های سیاسی باید در راستای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنند و در این باره باید کوشید تا انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از همیشه باشد.

وی تاکید کرد: دشمن برای برهم زدن نظم ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده است و در ‌‌این‌باره از همه توان خود استفاده می‌کند.

پاپی‌زاده خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای خنثی کردن خدعه‌های دشمنان و برهم زدن خواب‌های آشفته دشمن علیه کشور تنها نیازمند مشارکت فراوان در انتخابات است و در این باره باید کوشید تا مشارکت بیشترین میزان ممکن باشد.

*ولایت فقیه حرف آخر را می‌زند

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ایران اسلامی، ولایت فقیه حرف آخر را در مسائل سیاسی می‌زند و اگر گروه و حزبی نیز دچار اختلافی شوند وحدت و پیروی از ولایت باعث رفع مشکلات است.

پاپی‌زاده گفت: در کشور هیچ اختلاف عقیده سیاسی وجود ندارد و تنها مسائل مطروحه اختلاف سلیقه‌های درون خانوادگی است که قابل حل است و لازمه نظامات سیاسی پویاست.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول