اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

گوشی تلفن همراه سارقان کهنه کار را لو داد/مردم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با توصیه به شهروندان در خصوص جدی گرفتن هشدارهای پلیس: از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در زنجان خبر داد.

گوشی تلفن همراه سارقان کهنه کار را لو داد/مردم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند

مصطفی طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نقش مشارکت و همراهی تنگاتنگ اقشار مختلف جامعه در ایجاد امنیت بسیار مهم و سازنده است.

وی ادامه داد: همه اقشار مختلف جامعه در تولید امنیت باید سهم خود را به خوبی ایفا کنند و هدف پلیس گسترش مشارکت عمومی جامعه است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با توصیه به شهروندان در خصوص جدی گرفتن نکات ایمنی گفت: توجه جدی همشهریان به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ایمنی فرصت را از مجرمان و سارقان خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در پی سرقت ناکام سارقان از منزلی در اراضی پایین کوه که سارقان با حضور صاحب خانه از محل متواری شده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

طلوعی ادامه داد: در بررسی‌ها از صحنه جرم یک دستگاه گوشی تلفن همراه که از جیب سارقان هنگام فرار افتاده بود، کشف و بررسی علمی پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: با کار علمی و اطلاعاتی پلیس سارقان شناسایی و دستور بازداشت این متهمان صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در یک اقدام ضربتی متهمان دستگیر شدند که در بازجویی‌‌های فنی پلیس به 19 فقره سرقت از منازل شهروندان در زنجان اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک سارق انباری منازل و اعتراف متهم به چهار فقره سرقت به شهروندان توصیه کرد: تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، کلیه پنجره‌ها و نقاط مختلف قابل نفوذ مانند نورگیر، پاستور و ... حفاظ محکم و مقاوم نصب کنید.

طلوعی ادامه داد: شهروندان در صورت تغییر مکان سکونت توپی قفل درب‌های ورودی را تعویض و از باز گذاشتن درب ورودی منزل در طول شبانه‌روز خودداری کنند.

وی افزود: قفل درب ورودی را به نحوی نصب کنیم که قسمت توپی آن هم سطح بدنه باشد یا این‌که لوله‌ای را که طول آن کوتاه تر از طول کلید باشد به دور آن جوش دهیم و با این کار مانع از سرقت منزل خود به روش توپی زنی خواهیم شد.

رئیس پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی زنجان خاطر نشان کرد: شماره سریال لوازم برقی و با ارزش منزلتان را یادداشت و در جای مطمئن نگهداری کنید تا در هنگام بروز سرقت، پس از کشف، تحویل آنها به شما با سهولت انجام شود و حتی الامکان درب های ورودی و داخلی منزل را به سیستم هشدار دهنده مجهز کنید و از نگهداری وجوه نقد و اشیای قیمتی در منزل بپرهیزید.

انتهای پیام/2308/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول