اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

سه باند سرقت‌های شبانه در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: اعضای سه باند سرقت‌های شبانه در شهرک شهید رجایی و منطقه طرق مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سه باند سرقت‌های شبانه در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی صبح امروز در تشریح پرونده مبارزه با سرقت‌های شبانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های آگاهی کلانتری طرق مشهد در پیگیری پرونده سرقت‌ خودروهای سواری و اجزای داخلی آن، توانستند مخفیگاه اعضای یک باند حرفه‌ای را در اطراف مشهد شناسایی کنند.

وی افزود: پلیس با هماهنگی مقام قضایی، محل موردنظر را پاکسازی و سه تن از اعضای اصلی این باند را دستگیر کرد.

کریمی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پراید مسروقه از این باند کشف شده، خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته، علاوه بر دستگیری سه عضو اصلی این باند و کشف یک دستگاه خودروی پراید، مقادیر زیادی لوازم و قطعات یدکی خودرو کشف شده است.

پلیس فرماندهی انتظامی مشهد در ادامه از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه در محدوده شهرک شهید رجائی خبر داد و ابراز داشت: افسران آگاهی کلانتری با هدایت مسئول حوزه استحفاظی، این طرح ضربتی را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی یادآور شد: در این عملیات گسترده پلیس، چهار مرد و یک زن از اعضای اصلی باند و هم‌چنین سه سارق حرفه‌ای از باندی دیگر که مرتکب سرقت‌های شبانه شده بودند، دستگیر و بازرسی از مخفیگاه این دو باند صورت گرفت.

کریمی بیان داشت: از مخفیگاه این دو باند سرقت‌های شبانه، مقادیر زیادی کولرهای آبی، ظروف مسی، باطری خودرو و لوازم یدکی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان گفت: تحقیقات در مورد این دو پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/70023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول