اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

کشف سرقت در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کشف مجموع سرقت‌ها در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است.

کشف سرقت در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است

احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آمار کشف سرقت‌ها در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در 11 ماه سال جاری چهار هزار و 47 مورد سرقت در استان کشف شده است و این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته سه هزار و 348 مورد بود که در این زمینه 21 درصد افزایش کشف گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: درصد کشف به وقوع سرقت در آذربایجان‌غربی سه درصد افزایش یافته است.

مهرمند به آمار کشف سرقت‌های خرد در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در 11 ماه سال جاری سه هزار و 735 سرقت خرد توسط نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی کشف شده است در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته دو هزار و 367 سرقت خرد در استان کشف شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری کشف سرقت خرد در استان نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش یافته است و درصد کشف به وقوع سرقت خرد 11 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی به تعداد کل تصادفات برون شهری و درون شهری آذربایجان‌غربی اشاره کرد و تصریح کرد: در سال جاری 14 هزار و 176 تصادف اعم از درون شهری و برون شهری در استان به وقوع پیوسته است و این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

مهرمند تعداد افراد کشته شده در تصادفات آذربایجان‌غربی را 706 نفر در سال جاری عنوان کرد و گفت: تعداد افراد فوت شده در تصادفات در این مدت نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد مجروحان 12 هزار و 545 نفر با 13 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول