اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهدیشهر اعلام کرد

کشف 20 فقره سرقت ساختمان‏های نیمه‏کاره در مهدیشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با انتقاد از بی‏توجهی مالکان ساختمان‏های نیمه تمام به هشدارهای پلیسی، از دستگیری یک سارق سابقه‏دار و کشف 20 فقره سرقت از این ساختمان‏ها خبر داد.

کشف 20 فقره سرقت ساختمان‏های نیمه‏کاره در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حسن رستمیان اظهار داشت: با اعلام وقوع یک فقره سرقت از ساختمان‏های نیمه‏کاره در شهر مهدیشهر در حوالی سه راه المهدی (عج)، کارآگاهان پلیس آگاهی یک متهم سابقه‏دار را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، عملیات با موفقیت اجرا شد و وی در مخفیگاهش به دام افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: متهم که پیش از این نیز به جرم 26 فقره سرقت روانه زندان شده بود، در بازجویی‏های فنی به 20 فقره سرقت ساختمان‏های نیمه تمام در شهرستان مهدیشهر اعتراف کرد.

رستمیان افزود: با توجه به اظهارات و اعترافات سارق، یک مالخر غیر بومی نیز که اقدام به خرید اموال سرقتی می‏کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی با انتقاد از مالکان ساختمان‏های نیمه‏کاره که به هشدارهای پلیس بی‏توجه هستند و در رعایت نکات حفاظتی و ایمنی کوتاهی می‏کنند، گفت: چنانچه این افراد کمی نسبت به رعایت این هشدارها توجه داشتند، ضریب قابل توجهی از این گونه جرایم در جامعه کاهش می‏یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و آغاز سفرها، از عموم شهروندان خواست تا به دقت به توصیه‏های پلیس عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 در میان گذارند.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول