اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز:

هراز در دور نخست سفر فوتی نداشت / وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز با اعلام اینکه خوشبختانه در دور نخست سفر نوروزی تصادف منجر به فوت را در این محور شاهد نبودیم، گفت: هم‌اکنون ترافیک در این محور نیمه‌سنگین است.

هراز در دور نخست سفر فوتی نداشت / وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

علی‌ نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به نیمه‌سنگین بودن تردد خودروها در محور شریانی هراز اظهار داشت: در دور نخست سفر نوروزی تصادف منجر به فوت را در این محور شاهد نبودیم.

وی با اعلام اینکه آمار تصادف جرحی نیز در این محور نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته کاهش خوبی داشته است، افزود: هم‌اکنون تردد در محور هراز از دو سمت آمل به تهران و بر عکس نیمه‌سنگین بوده و این ترافیک در مبادی ورودی و خروجی استان با شدت بیشتری روبرو است و تردد را با سختی و کندی مواجه می‌کند.

نوری‌پور با اشاره به اینکه در روز گذشته با پایان دور نخست سفر نوروزی میزان تردد از آمل به تهران افزایش بیشتری داشته است، گفت: از ساعت 15 روز گذشته نیز ترددها از مازندران به پایتخت کشور در منطقه آب‌اسک به تهران یک طرفه شده بود و علاوه بر آن با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها قصد روان‌‌سازی تردد را داشتیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز تا بیان اینکه هم‌اکنون هوای این محور شریانی کشور ابری و مستعد برای بارندگی است، عنوان کرد: رانندگان و مسافران نوروزی با رعایت حق تقدم و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوب و خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول