اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

جاده کندوان و سوادکوه مجهز به ثبت تخلفات تصویری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه پایش تصویری ثبت تخلفات در محورهای منتهی به تهران و البرز به صورت جدی دنبال شده است، گفت: پایش تصویری هراز انجام شده و در جاده کندوان و سوادکوه به‌زودی به اتمام می‌رسد.

جاده کندوان و سوادکوه مجهز به ثبت تخلفات تصویری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سردار علیرضا مسکنی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری به بیان عملکرد یک ساله خود در سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به عنوان انعکاس‌دهنده اخبار بازوی خوبی در فرهنگ‌سازی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: مدیران و مسئولان می‌توانند از نقطه نظرات مثبت رسانه‌های و اصحاب قلم بهره‌مند شوند.

مسکنی به اقدامات نیروی انتظامی از نوروز سال 91 اشاره کرد و ادامه داد: مازندران از لحاظ اقدامات انتظامی و ترافیکی در میان استان‌های کشور رتبه برتر را کسب کرد.

فرمانده انتظامی مازندران یکی از ماموریت‌های سنگین نیروی انتظامی در سال جاری را ‌اقدامات انتظامی و ترافیکی و نیز  انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: اجرای طرح تابستانی، طرح سالم‌سازی دریا، مانور امنیتی اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران و اجرای طرح زمستانی در محورهای مواصلاتی استان از مهم‌ترین فعالیت های ما در طول سال بوده است.

وی ادامه داد: دریای مازندران به لحاظ وسعت بیش از 100 طرح سالم‌سازی دریا داشته که روزانه به طور متوسط 700 تا 1200 نیرو در این طرح به کارگیری می‌شدند.

  مسکنی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس از 20 آذر آغاز شده و تا 20 اسفند ماه امسال ادامه دارد، افزود: بحث اعزام تیم‌های پلیس به صورت ویژه به نقاط کوهستانی و برفی استان صورت گرفت که کار به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به انجام بیش از 150 طرح عملیاتی محله محور در سال جاری گفت: برای ایجاد امنیت طرح محله محور در مازندران انجام شد که 40 درصد این عملیات به صورت محسوس بود.

این مسئول انتظامی مازندران با اعلام اینکه موضوع پایش تصویری ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران و البرز به صورت جدی دنبال شده است، اظهار داشت: پایش تصویری در محور هراز انجام شده و در جاده کندوان و سوادکوه به‌زودی به اتمام می‌رسد.

این مسئول بحث فرهنگ‌سازی در رعایت قوانین را امری ضروری در جامعه دانست و اضافه کرد: یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی بحث اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی است که در سال 92 به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در مازندران کشف شده است، افزود: کشفیات شیشه نسبت به سال گذشته 52 درصد رشد داشته و همچنین حدود 10 هزار نفر دستگیر شدند و 63 باند مواد مخدر متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه با پیشرفت فناوری، جرایم فضای مجازی گسترده‌تر شده است،گفت: فعالیت‌های پلیس فتا نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه بوده و نیز 211 پرونده به پلیس فتا ارجاع شد که 192 پرونده کشف شد.

مسکنی دسترسی غیرمجاز به داده‌ها، سرقت اینترنتی، جعل رایانه‌ای، کلاهبرداری، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و قماربازی را از مهم‌ترین پرونده‌های قابل بررسی پلیس فتا عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بابیان اینکه فوریت‌های پلیس 110 پل ارتباطی میان مردم و پلیس محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری، 280 هزار تماس مردمی با پلیس 110 حاصل شد که در 196 مورد پلیس حضور یافت.

وی ادامه داد: تماس با پلیس 110 نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشت.

فرمانده انتظامی مازندران از مراجعه 93 هزار موردی مردم به واحدهای پلیس اشاره کرد و گفت: تعداد کشته‌های حوادث رانندگی درون شهری نسبت به سال گذشته هشت درصد و در برون شهری با کاهش دو درصدی مواجه بودیم.

انتهای پیام/86006/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول