اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای نخستین تعطیلات نوروزی صورت گرفت

ورود 4 هزار دستگاه خودرو به مازندران از محور هراز

فرماندار آمل گفت: بیش از چهار هزار خودرو در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی از محور هراز وارد مازندران شدند.

ورود 4 هزار دستگاه خودرو به مازندران از محور هراز

یدالله اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه محور هراز یکی از محورهای سه‌گانه مازندران در ورود مسافران است، اظهار داشت: این محور راه ارتباطی مرکز کشور به استان مازندران نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سالانه مسافران و گردشگران زیادی از این محور وارد استان مازندران می‌شوند، افزود: گشت و گذار در طبیعت زیبای مازندران و یا سفر به مشهد مقدس هدف این مسافران است.

اکبرزاده با اعلام اینکه محور هراز دارای مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند است، بیان داشت: این مرکز به منظور کنترل هوشمند ترافیک جاده‌ای و کاهش تلفات جاده‌ای راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در روزهای نخستین تعطیلات نوروزی چهار هزار و 10 دستگاه خودرو از این محور وارد مازندران شده است، یادآور شد: ورود مسافران به مازندران همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه محور هراز در هر ساعت از شبانه‌روز شاهد ورود مسافران است، افزود: هم‌اکنون ترافیک در این منطقه روان است و مسافران به تدریج وارد استان مازندران می‌شوند.

فرماندار آمل از آمادگی ستاد تسهیلات سفر این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ستاد تسهیلات سفر در بخش‌های مختلف شرایط لازم برای اسکان مسافران را فراهم کرده است.

انتهای ‌پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول