اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از سال نو صورت گرفت

استقبال از مسافران نوروزی در مازندران

خبرگزاری فارس: نخستین مسافران نوروزی مازندران در سال جدید از سوی ستاد تسهیلات سفر شهرستان آمل در محور هراز مورد استقبال قرار گرفتند.

استقبال از مسافران نوروزی در مازندران

دبیر ستاد تسهیلات سفر آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه عصر امروز پس از تحویل سال، مراسم استقبال از مسافران نوروزی در آمل برگزار شد، اظهار داشت: مسیر هراز یکی از پرترددترین محورهای مازندران در ورود گردشگران است.

محمدرضا شیدفر با بیان اینکه مراسم استقبال از مسافران نوروزی به صورت نمادین در منطقه نمونه گردشگری میرزا کوچک‌خان جنگلی آمل برگزار شد، ادامه داد: این منطقه به عنوان ورودی شهر آمل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از مسافران نوروزی در این محور، استقبال ملی و استانی محسوب می‌شود، یادآور شد: مسافران این محور از اقصی نقاط کشور به این منطقه سفر می‌کنند.

شیدفر با تأکید بر اینکه در این استقبال کتاب و بسته‌های فرهنگی تقدیم نخستین مسافران نوروزی این محور شد، گفت: بروشورهای اطلاع‌رسانی و معرفی اماکن دیدنی شهر آمل نیز به این مسافران اهدا شد.

این مسئول با بیان اینکه در این مراسم غذاهای سنتی و بومی منطقه نیز به مسافران هدیه شد، افزود: هدف از این امر نشان دادن ظرفیت‌ها و توانایی‌های گردشگری و توریستی شهرستان آمل برای ایجاد سرای اقامت مسافران در این منطقه است.

وی از برگزاری مراسم نوروزخوانی برای این مسافران خبر داد و تصریح کرد: آیین نوروزخوانی با استقبال زیادی از سوی گردشگران مواجه شده است.

شیدفر در پایان با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی برای گردشگرانی که از این محور وارد مازندران می‌شوند، مهیا شده است، اذعان داشت: مسافرانی که تمایل به شرکت در تور آمل‌گردی را داشته باشند، می‌توانند به صورت رایگان از این تور استفاده کنند.

انتهای ‌پیام /86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول