اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش ترافیک

حیاط مدارس اهواز پارکینگ شد

شهردار اهواز گفت: به منظور کاهش ترافیک در این شهرستان، محوطه حیاط مدارس در ایام نوروز جای خود را به پارکینگ داده است.

حیاط مدارس اهواز پارکینگ شد

منصور کتانباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی مضاعف به مسافران و میهمانان نوروزی که وارد شهرستان اهواز شده‌اند، شهرداری برنامه‌های ویژه و مشخصی را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا و به منظور کاهش ترافیک در این شهرستان، محوطه حیاط مدارس در ایام نوروز جای خود را به پارکینگ داده است.

شهردار اهواز تصریح کرد: با این اقدام، کوچه و خیابان‌هایی که شاهد هجوم پارک خودروها بودند، خلوت‌تر شده و تردد خودروها به نقاط مختلف شهر با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از تعطیلات نوروزی نیز از محوطه حیاط مدارس به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و شهرداری نیز بابت این اقدام هیچ‌گونه مبلغی از صاحبان خودروها دریافت نمی‌کند.

کتانباف گفت: اوج ترافیک در ساعات بعدازظهر صورت می‌گیرد و این اتفاق مقارن با ساعات تعطیلی مدارس است و هیچگونه مشکلی در راستای تداخل با برنامه درسی دانش‌آموزان و مدارس ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان اذعان داشت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان بوده است؛ بنابراین امیدواریم با این حرکت به کاهش ترافیک در شهرستان کمک شایانی شود.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول