اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

راه‌اندازی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهرکرد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو، پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در مجاورت فرودگاه شهرکرد آماده خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی است.

راه‌اندازی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارکینگ در مساحت 8 هزار متر مربع و با گنجایش 500 دستگاه کامیون در مجاورت فرودگاه شهرکرد بهسازی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با اشاره به نیاز شهر و جلوگیری از ایجاد خسارت به زیر ساخت‌ها و تأسیسات شهری توسط خودروهای سنگین به لحاظ وزن بالا، افزود: بسترسازی و محیطی آرام برای شهروندان و جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های صوتی و آلاینده‌های زیست محیطی از جمله اهداف راه‌اندازی این پارکینگ به شمار می‌رود.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: با توجه به لزوم افزایش ضریب ایمنی و امنیت خودروهای سنگین و وسایل موجود در آنها، تمامی موارد ایمنی و فاکتورهای بازدارنده لازم در محل پارکینگ اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد در ادامه با اشاره به افزایش 18 درصدی بودجه سال 92 شهرداری شهرکرد نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: از اعتبارات پیش‌بینی شده برای شهرداری شهرکرد 70 درصد در بخش توسعه و عمران شهری و 30 درصد کل اعتبارات در زمینه طرح‌های خدمات شهری و هزینه‌های جاری هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: 142 میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش تملک اراضی و املاک مورد نیاز برای اجرای توسعه و عمران شهری در بودجه سال 92 شهرداری شهرکرد اختصاص یافته است.

غلامیان دهکردی گفت: در بودجه سال آینده این شهرداری توجه ویژه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و همچنین مسائل مربوط به فرهنگ شهروندی شده است.

انتهای پیام/68001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول