اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

استعفای رئیس هیئت کبدی مازندران

رئیس سابق هیئت کبدی مازندران گفت: به خاطر تبعیض در فدراسیون کبدی استعفا دادم.

استعفای رئیس هیئت کبدی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خلیل انتظاری بعدازظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با اعلام اینکه از ریاست هیئت کبدی مازندران استعفا دادم، اظهار داشت: فدراٰسیون کبدی دارای یک بام و دو هوا است.

وی با اعلام اینکه در فدراسیون کبدی حکومت نظامی ایجاد شده است، ادامه داد: کسی اجازه انتقاد از عملکرد مسئولان کبدی کشور را ندارد و هرکسی نسبت به عملکرد کبدی انتقاد داشته باشد اخراج و یا تهدید به اخراج می‌شود.

این فعال بخش کبدی مازندران با اعلام اینکه فامیل‌سالاری در فدراسیون کبدی کشور بیداد می‌کند، یادآور شد: در اکثر مسابقات کبدی داور و سرداور مسابقات از خانواده‌های نزدیک رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود.

رئیس سابق هیئت کبدی استان مازندران در ادامه با اعلام اینکه استعداد‌های زیادی در رشته کبدی کشور وجود دارد که از آنها در تیم ملی استفاده نمی‌شود، گفت: بیشتر بازیکنان کبدی کشور از استان گلستان انتخاب می‌شوند.

انتظاری با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات کبدی در کشور گفت: فرزندسالاری در کبدی بیداد می‌کند، دختر و پسر آقای رئیس در مسابقات کبدی حرف اول را می‌زنند.

وی ادامه داد: دختر آقای رئیس به عنوان سرپرست بانوان و پسرش سرپرست آقایان تیم ملی کبدی کشور هستند.

انتظاری با اعلام اینکه سفرهای خارجی رئیس فدراسیون کبدی کشور نیز جای بحث دارد، متذکر شد: بیش از 30 سفر خارجی در برنامه کاری رئیس فدراسیون قرار دارد که همه این سفرها با هزینه فدراسیون انجام می‌شود و مدارک این هزینه‌ها نیز وجود دارد که بیشتر این سفرها شخصی است.

رئیس سابق هیئت کبدی مازندران در ادامه با اشاره به ورودی بالای مسابقات کبدی کشور بیان داشت: کل پولی که سالانه در اختیار هیئت کبدی مازندران در سال 91 قرار گرفت؛ حدود 500 هزار تومان بود، اما برای هر مسابقه حدود 20 میلیون تومان ورودی از تیم‌ها دریافت کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی در استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مسابقات کبدی در زاهدان به خاطر هموار کردن راه قهرمانی تیم پسر رئیس فدراسیون کبدی کشور بود.

انتظاری با اعلام اینکه در کبدی کسی حق اعتراض نسبت به عملکرد رئیس فدراسیون را ندارد، اذعان داشت: مسئولان کبدی استان اصفهان و اراک نیز به عملکرد فدراسیون کبدی انتقاد داشتند که تهدید به اخراج شدند.

وی در پایان درباره دعوت دو بازیکن کبدی مازندران به اردوی تیم ملی یادآور شد: دعوت از دو بازیکن در پاسخ به اعتراضات اینجانب درباره عملکرد کبدی بود و مطمئناً موقع حرکت تیم ملی برای حضور در مسابقات این دو بازیکن از اردو خط می‌خورند.

انتهای پیام/86004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول