اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 17 تیم

کبدی قم آماده تکرار قهرمانی در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کبدی استان قم از برنامه ریزی برای آغاز تمرینات تیم کبدی مردان قم برای حضور موفق در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور خبر داد.

کبدی قم آماده تکرار قهرمانی در لیگ برتر است

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قم به عنوان یکی از استان‌های موفق کبدی کشور در سال‌های اخیر همواره در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور این رشته حضور فعالی داشته و در سال جدید نیز این حضور موفق را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: البته حضور در پیکارهای لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور مستلزم نیازهای بسیار مهمی از جمله حمایت مالی از تیم‌های اعزامی کبدی قم در هر دو بخش مردان و بانوان است و امیدوارم محدودیت‌های مالی که امسال با آن موجه بودیم در سال جدید وجود نداشته باشد.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: کبدی به عنوان ورزشی نوپا در استان قم به خوبی جای خود را در بین سایر ورزش‌ها به عنوان یک رشته ورزشی پویا، دارای استعداد و افتخار آفرین در قم باز کرده است و قهرمانی‌های متعدد این رشته بیانگر این واقعیت است.

وی ابراز داشت: کسب چند عنوان قهرمانی در مسابقات سال‌های اخیر در دسته اول و لیگ برتر کشور و همچنین در مسابقات استاندارد، سالنی و ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور موجب شده است تا کبدی قم در بین استان‌های مطرح کشور قرار گیرد.

رجایی در ادامه از برنامه ریزی هیئت برای مسابقات سال جدید خبر داد و یادآور شد: در تقویم هیئت برنامه‌های متنوعی برای سال1392 در زمینه رقابت‌های استانی و همچنین اعزام‌ها پیش بینی کرده‌ایم که یکی از آنها حضور موفق در لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تصمیم کمیته فنی فدراسیون کبدی مبنی بر افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر کبدی استاندارد کشور، افزود: کمیته فنی فدراسیون کبدی پس از بررسی تیم‌های لیگ دسته اول با حضور چهار تیم مرحله نیمه نهایی در لیگ برتر موافقت کرد.

دبیر هیئت کبدی استان قم اضافه کرد: کمیته فنی فدراسیون کبدی پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول در دو گروه‌ اول و دوم که در شهرهای کبودرآهنگ همدان و کرمان برگزار شد، با توجه به بالا بودن سطح کیفی مسابقات و رقم خوردن نتایج نزدیک بین تیم‌های شرکت کننده تصمیم به حضور چهار تیم فارس، کلات خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و لرستان در لیگ برتر گرفت.

وی افزود: این کمیته با بررسی موضوع درخواست تیم‌های راه یافته به لیگ برتر، پس از بررسی فیلم‌های مسابقات و نتایج بدست آمده، با هدف تشویق این تیم‌ها و بالا بردن سطح کیفی لیگ برتر سال آینده با حضور این چهار تیم موافقت کرد و بدین ترتیب مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد در سال آینده با حضور 17 تیم در مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول