اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان خبر داد

صعود تیم کبدی علیصدر همدان به لیگ برتر کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه علیصدر از راهیابی تیم کبدی مجتمع توریستی غار علیصدر همدان به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

صعود تیم کبدی علیصدر همدان به لیگ برتر کشور

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی استاندارد مردان باشگاه‌های کشور که به میزبانی کبودراهنگ در جریان بود با راهیابی تیم مجتمع توریستی غار علیصدر همدان به لیگ برتر به پایان رسید.

وی ادامه داد: با درخواست هیئت کبدی استان مبنی بر حمایت مالی باشگاه علیصدر از رشته کبدی با موافقت اعضای هیئت‌مدیره باشگاه برای تیم‌داری حرفه‌ای این رشته در رقابت‌های لیگ دسته اول با تیم مجتمع توریستی غار علیصدر همدان شرکت کردیم که موفق به صعود به لیگ برتر شدیم. 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان خاطرنشان کرد: در گروه «الف» این رقابت‌ها که به میزبانی کبودراهنگ برگزار شد، تیم‌های مجتمع توریستی غار علیصدر همدان، شهرداری سی‌سخت کهکیلویه و بویراحمد، گروه بهداشتی فیروز قزوین، مؤسسه مالی اعتباری ثامن الحجج کرمانشاه، هیئت لرستان، هیئت البرز، هیئت آذربایجان شرقی و آبفای زنجان طی سه روز در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تأکید کرد: هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی به‌ صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که در پایان دور مقدماتی، تیم‌های مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کرمانشاه و مجتمع توریستی علیصدر همدان از گروه اول و تیم‌های لرستان و آذربایجان شرقی از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

رضاییان عنوان کرد: تیم‌های راه یافته به این مرحله به صورت ضربدری با یکدیگر به مبارزه پرداختند که تیم‌های پیروز جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را دریافت کردند.

وی یادآور شد: در مرحله نیمه نهایی دو تیم مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کرمانشاه و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کرمانشاه 53 بر 31 آذربایجان شرقی را شکست داد تا جواز صعود به لیگ برتر کبدی سال آینده را به دست آورد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان در پایان اذعان داشت: تیم مجتمع توریستی علیصدر همدان در آخرین دیدار این مسابقات در حضور تماشاگران پرشور کبودراهنگ به مصاف هیئت لرستان رفت و در نهایت موفق شد در یک رقابتی حساس و نزدیک رقیب قدرتمند خود را با حساب 26 بر 18 شکست دهد تا به همراه ثامن‌الحجج کرمانشاه راهی مسابقات لیگ برتر کبدی در سال آینده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باشگاه علیصدر همدان در سال‌های اخیر با ورود به حیطه تیم‌داری حرفه‌ای در رشته‌های تنیس روی میز در لیگ برتر و فوتسال در لیگ دسته دو فعالیت داشته که در سومین گام رشته کبدی را مورد حمایت خود قرار داده، است،  امیدواریم کمک هر چند کوچک برای ورزش پرافتخار استان همدان انجام داده باشیم.

پنجمین رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی استاندارد مردان در منطقه غرب و در گروه «الف» که طی سه روز به میزبانی کبودراهنگ از توابع استان همدان در جریان بود با صعود تیم‌های مجتمع توریستی علیصدر همدان و موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کرمانشاه به لیگ برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول