اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی ساری خبر داد

2 بازیکن کبدی ساری در راه مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری از حضور دو بازیکن کبدی ساری در اردوی تیم ملی برای بازی‌های جهانی هند خبر داد.

2 بازیکن کبدی ساری در راه مسابقات جهانی

حمیدرضا ادیبی‌دومیرکلا در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری از حضور دو بازیکن کبدی شهرستان ساری در اردوی تیم ملی خبر داد.

وی تصریح کرد: این اردو برای حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی هند در تهران تشکیل شد که عباد دلیلی به عنوان مربی و امیرحسین محمد ملکی به عنوان بازیکن در چهارمین دوره اردو از سوی مربیان تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری با اعلام اینکه این چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی ایران در رشته کبدی برای حضور در مسابقات جهانی هند است، خاطرنشان کرد: دو بازیکن مازندرانی در مسابقات لیگ برتر کبدی کشور که در سیستان و بلوچستان برگزار شد مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفتند.

وی درباره زمان برگزاری مسابقات بیان داشت: فروردین سال آینده این مسابقات در هند برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری درباره وضعیت بازیکنان کبدی ساری و اینکه آیا احتمال خط خوردن این دو نفر از اردو وجود دارد، بیان داشت: عباد دلیلی به خاطر مربی بودن در اردو ماندگار است و امیرحسین محمد ملکی به خاطر اینکه در چهارمین اردو دعوت شده است، احتمالا در اردو است.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ برتر کبدی حدود دو ماه پیش برگزار شده بود که در این دوره از رقابت‌ها تیم ساری در مسابقات سالنی و استاندارد مقام چهارم را کسب کرد.

ادیبی در ادامه یادآور شد: بازیکنان کبدی ساری در مسابقات لیگ برتر کشور از بازیکنان بومی استفاده کرد و بیشتر آنها نیز در رده سنی جوانان حضور داشتند.

وی در ادامه درباره وضعیت امکانات کبدی شهرستان ساری بیان داشت: دو کلاس کبدی در باشگاه علمدار و منتظری در حال انجام است و مشکلات در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول درباره وضعیت آمادگی و سابقه حضور عباد دلیلی در کبدی بیان داشت: این بازیکن از سال 85 و از پایگاه قهرمانی جذب این رشته شد.

وی ادامه داد: این بازیکن سابقه حضور در رشته ورزشی کشتی را نیز دارد.

این مسئول رشته ورزشی کبدی در شهرستان ساری درباره استقبال ورزش کبدی در شهرستان ساری بیان داشت: میزان استقبال از این رشته ورزشی در ساری بسیار مناسب و روند رو به رشدی را در این رشته ورزشی در مرکز استان مازندران شاهد هستیم.

 ادیبی با اشاره به سابقه کاری خویش که دبیر ورزش در شهرستان ساری نیز هست، بیان داشت: مشکلی برای جذب بازیکن کبدی در سطح شهر ساری ندارم.

 وی گفت: امکان برگزاری کلاس‌های نوجوانان و نونهالان نیز در ساری وجود دارد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول