اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد ـ 4

حسینی‌نژاد: با مشکلات مالی امسال ورزش تعطیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: در صورتی ‌که مشکلات امسال به سال آینده نیز کشیده شود ورزش استان اصفهان در سال آینده تعطیل می‌شود.

حسینی‌نژاد: با مشکلات مالی امسال ورزش تعطیل می‌شود

سید اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته تصویب کردند که ارگان‌های دولتی دیگر حق ندارند که از یک درصد بودجه خود برای ورزش هزینه کنند که این قانون سبب شد ضربه بزرگی به ورزش کشور وارد شود.

وی ادامه داد: سالی که رو به اتمام است از نظر مالی سال بسیار سختی نه تنها برای هیئت‌های ورزش استان بلکه برای اداره کل ورزش و جوانان نیز بود به صورتی که اداره کل نیز در پرداخت حقوق به کارمندانش با مشکل مواجه شد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به نقاط قوت ورزش اصفهان در سال جاری تأکید کرد: تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار از اقدامات بسیار خوبی بود که توسط مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شد.

وی اضافه کرد: از نقاط مثبت دیگر ورزش اصفهان این بود که تمام هیئت‌های ورزشی با وجود مشکلات مالی بسیار مردانه ایستادند و از اعتبارشان برای ورزش استان استفاده کردند و  سرکشی‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به هیئت‌های ورزشی با وجود عدم بودجه سبب دلگرمی هیئت‌ها شده بود.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر رتبه نخست یا دوم رشته کبدی را در کشور در اختیار داریم، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان کمک بسیاری به این هیئت کرده است و در صورت نبود این باشگاه این رشته در اصفهان نابود می‌شد و اگر از سوی وزارت ورزش و جوانان در سال آینده فکری اساسی برای مشکلات مالی ورزش کشور صورت نگیرد به صورت حتم با بحران جدی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اصفهان افزود: این اقدام از جمله کارهای بسیار خوب بود که با شهامت مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پس از چند سال صورت گرفت.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر مشکلات امسال هیئت‌های ورزشی استان به سال آینده نیز کشیده شود ورزش اصفهان نابود می‌شود افزود: مگر یک مدیر تا چه میزان می‌تواند کمک کند و باید در رأس ورزش فکری اساسی برای مشکلات مالی ورزش کشور صورت بگیرد.

وی گفت: در حال حاضر که پولی وجود ندارد باید تلاش‌ها در سال آینده چندین برابر بشود.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول